Maken jullie elke keer de flesvoeding 'vers' klaar, of zetten jullie 's avonds wel eens een klaargemaakt flesje vast in de koelkast, zodat je het 's nachts alleen hoeft op te warmen?
Ik maak hem "vers" Ik zet 's morgens 2 flessen met afkoeld gekookt water klaar, tot aan de nodige hoeveelheid gevuld. En ik heb 2 poederbakjes die ik 's morgens al vul voor de hele dag (dus voor 6 voedingen) Zo hoef ik iedere keer alleen ff water op te warmen en poeder erin te schudden en klaar is klara. Het water vul ik meteen weer aan na iedere fles zodat er altijd 2 flessen gevuld met water staan.
Toen Kian nog s nachts kwam deed ik gewoon vers maken. water uit de kraan, opwarmen en klaar Werkt net zo snel bijna..
ik maakte hem ook altijd vers klaar.. ik heb de barleduc niet in de koelkast staan maar gewoon in de kast dus het is wat lauwer dan duurt het nit zolang voordat het warm is en het is zo klaar... ha dookhet idee dat ze het lekkerder vond
hihi, ik maakte hem van te voren klaar, ik moest 2 voedingen mengen, en dan was s'nachts altijd zo'n gedoe..... eerst water koken en dan de ene voeding maken en dan de andere erbij doen...
De nachtvoeding is hier tussen 05u-06u maar ik zet altijd gewoon de fles met water klaar.Het poeder doe ik 's avonds ook al in het poederbakje.