ik ben op 3 juli 2010 gecurreteerd en op 22 en 23 juli heb ik positief ovulatie getest (waren ook de enige 2 dgn die positief waren, dagen ervoor en erna niet) en op 4 augustus heb ik een positief zwangerschaptest. vandaag was ik voor het eerst bij de Vk voor een echo en er was maar een intra-uteriene vruchtzak en dooierzak te zien (geen embryo of hartactie nog te zien) mijn vraag is kan dit kloppen of moet ik weer op het ergste uit? want maak me redelijk wel weer zorgen
Je bent nog zo kort zwanger dat het goed mogelijk is dat er nog niks of weinig zichtbaar is. Ik heb dit een keer meegemaakt met een vriendin van mij, zij zou al 8 weken zwanger zijn (achteraf 6.6) en er was nog niks te zien! Toen 1 weekje gewacht en terug mogen komen en ja hoor, een kloppend hartje!! En nu heeft ze een heel gezonde jongen op aarde gezet! Maak je dus niet te veel druk meid, het kan alle kanten op!
ik word gek..moet 2 wkn wachten op volgende echo..heb ook van die steekjes beneden netalsof ik ongi ga worden
als eerste gefelicieerd met je zwangerschap. de steekjes zijn normaal.. dat had ik ook heel erg bij me zoontje en nu weer gehad in het begin.. zolang het geen heftige krampen zijn is het gewoon je baarmoeder doe aan het uitrekken is en zijn plaatsje aan het innemen is. je zou nu volgens je eigen berekening 6,5 weken zijn maar het kan zijn dat je een late inestelling hebt gehad waardoor het vruchtje minder ver is dan dat je nu zou zijn volgens normale berekeningen. heb je je echo inwendig of uitwendig gehad? het zullen 2 lange weken wachten zijn voor jullie maar ik duim hard dat je dan ook beloond word met een mooi kloppend hartje.