mijn vriend en ik proberen een kindje te krijgen zoals iedereen hier. nu ben ik 3 dagen over tijd en heb al meer dan een week last van pijnlijke borsten en ik zie opeens al mijn aderen over mij borst lopen, last van mijn onder rug, ik zit de hele dag zowat te gapen, ik ben met vlagen misselijk en heb nu een borrelende buik, en moet vaak naar het toilet. nu durf ik niet te testen omdat ik bang ben dat ik me alles maar verbeeld en mijn lichaam mij in de maling neemt. straks is het niets meer dan een teleur stelling. mijn vriend zegt dan ook steeds ga er nou niet vanuit dan kan het alleen maar meevallen maar ik kan aan niets anders meer denken nu. ik haat onzekerheid. heeft een van jullie dit ook wel al eens zo meegemaakt gr sheena
Ja, en toen was ik zwanger Maar de enige manier waarop je zekerheid krijgt, is een testje. Niet door andermans ervaringen...
je haat onzekerheid, maar die neem je allen weg door te testen meid! of je ongi wordt of nega test het blijft altijd wel een beetje een teleurstelling maar dan kun je wel verder i.p.v. je nu van alles in je hoofd te halen! Ik ga duimen dat het raak is!
Klinkt goed meis , maar net als moppie zegt testje geeft duidelijk heid. en iedere vrouw voelt andere dingen , kun je haast niet van uit gaan.
Heeeel herkenbaar, met name wat je vriend zegt haha, maar goed hoop hebben is altijd goed toch! ik zou zeggen doe een test, gewoon doen! ik ben ook overtijd(pas 1 dag) gisteren getest(ivm ziekenhuis onderzoek) negatief, maar werd me verteld dat ik te vroeg kan hebben getest ook ik heb klachten, extreem moe en duizeligheid, buikpijn en rugpijn en opgezette borsten dus je klachten zijn herkenbaar. wat t lastige is vind ik dat ik elke maand denk het eea te voelen dus kan niet zo goed meer op mezelf vertrouwen... als ik jou was zou ik nog 2 dagen wachten (hoever in je cyclus zit je dan?) dan weet je denk ik zker dat je niet te vroeg test succes en laat t even weten
hoi ik herken het ook hoor...dat je van alles voelt en dan toch nog negatief test of ongi word...maar ik zou inderdaad ook testen, dan weet je het snelst hoe of wat en ben je van die onzekerheid af....
Ik zou ook testen. En mocht deze negatief zijn en je toch het idee hebt dat je zwanger bent, zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Succes.
hoi debo81 ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. zit nu op dag 32 en nog niet ong. normaal ben ik het altijd wel stipt. toch maar even testen dan, misschien wacht ik voor de zekerheid nog 2 dagen, zoals je zei. en dan maar hopen.
hallo sheena, zou ik wel doen idd. ik wacht zelf ook nog even tot zaterdag, dan zit ik op dag 35(mijn uiterste dag zeg maar)en ga ik ook nog een x testen. hoop t echt dit x, zit nu op dag 32, in principe ben ik niet heel stipt maar de laatste maanden op dag 30/31 ben erg benieuwd laat t maar even weten... succes met wachten