Ik vond deze op zolder (geen idee hoe die heet) en leek me wel leuk om deze weer in de kamer te zetten..Maaaar ik weet niet wat ik hier op zal doen.. Iemand een idee?
heb je ook van die nepbonbons trouwens ook erg grappig ehehe vooral als mensen zich erin vergissen en vragen of ze er eentje mogen wat natuurlijk altijd mag
Haha maar die zijn zo op.. Paaseitjes is idd ook wel een leuk idee..Ga ik morgen gelijk ophalen.. Nepbonbons whaha!! Das een goeie..
Leuke kaarsjes in de vorm van een taartje? Hier vind je er een paar: Mooie kado's bij dekadotheek.nl voor verjaardag, geboorte, huwelijk, attentie, leuke avond De Bekijkerie | exclusieve woonaccesoires | kaarsjes 4 stuks ' gebak ' Liefs mij
Zo iets heet een bonboniere, en ff op mp kijken voor die gebakjes, of bonbons, heb ik toen ook gedaan, en was zeer geslaagd!
Je kan 'm ook leuk versieren in de tijd van het jaar! Dus nu iets met nepkuikentjes, bloemen in oase, en gele kaarsen. Of met potjes met klein duimpjes (kleine plantjes bij de intratuin) en kaarsjes
Mijn moeder heeft ook zo'n etagere.. En die heeft er veren op gedaan,konijntjes,eitjes etc..Heel leuk idee voor de pasen! En daarna kan je idd gebakjes etc erop doen!
Of als je een verjaardag hebt, dat je er allerlei lekkers op presenteerd, staat ook altijd heel gezellig.
HEYYY die heb ik ook...... ik leg er morgen (eerst nog kopen nl) van die leuke paas-chocolaatjes op van de v&d. En nog wat paaseitjes