Er is geloof ik nog enige onduidelijkheid over de tijd voor de uitslag van sperma onderzoek. Volgens de huisarts zelf is het er binnen een dag, zijn assistente zei reken maar op een paar dagen. En bij de uroloog waren we een keer, die zei zelfs dat we het de ochtend van de afspraak konden laten onderzoeken en dat hij het dan meteen had, en volgens de assistent, die wist het niet zo goed. Verwerking en post kunnen natuurlijk vertraging hebben gehad. Dat is soms ook onmacht. Maar leuk is het niet nee dat je denkt het te horen en dan weer niet. Gelukkig dat het bij jou goed is.
De verwerking van het verkregen sperma moet binnen 1,5 uur op het lab gebeuren. Anders is het niet meer betrouwbaar. De artsen hebben het vast erg druk waardoor wij zo lang op de uitslag moeten wachten. Met IUI (inseminatie) kun je die 1,5 uur wachten omdat het erna direct bij je ingebracht moet worden vertelde de gyn.
Dat weet ik dus niet bij ons. Dat horen we denk ik dan ook wel. Weet alleen dat het binnen het uur er moest zijn. Verder hebben we nog helemaal geen info over hoe of wat. Weet alleen dat het waarschijnlijk iui gaat worden (als alles bij mij goed is). Nog 5,5 weken wachten en dan weet ik meer. Eerst aankomende week weer ongi worden.
Gisteren had mijn man het telefoontje gekregen en heeft alles wat op papier stond gevraagd. Hij had na 2,5 miljoen nu 4,6 miljoen, maar deels wijkt af. De gyn. wil verder met inseminatie. Om de onderzoekresultaten en het verder traject door te spreken heb ik direct een afspraak gemaakt voor over 2 weken. Ik wil de tussentijd kort houden. Zo'n traject duurt al lang zat! Blijkbaar heeft hij op enkele vragen niet echt antwoord gegeven en dat wil ik toch duidelijk krijgen. Dus weer een briefje schrijven.
Oke, dat is dus wat minder dat het toch niet goed is. Je kan wel snel terecht, wij moeten 8 weken wachten voordat we bij de gyn terecht kunnen. Succes verder. Ik zit op mijn ongi te wachten, vanmorgen 3 druppels bruin bloedverlies en verder nog niks. Waarschijnlijk morgen
Ik ben gewoon helemaal ongesteld met alle klachten erbij. Geen idee hoe mijn man het doet, kan het ook niet vragen. Want daar krijg ik toch geen antwoord op.
Stef, mijn heeft het ook gedaan zonder dat ik erbij was dus weet het niet. Gewoon al van in het begin vlak ervoor houden ? Of misschien moet jij het ervoor houden? Zonnetje, dikke knuffel meid! Wat een rotgevoel toch telkens hé!! Hou vanavond maar een lekkere baaldag en drink een lekker glaasje wijn ofzo! Timon, fijn dat het toch weer iets beter was én dat je toch vlug terecht kunt voor het gesprek. Hopelijk vindt de eerste inseminatie vlug plaats en is het raak van de eerste keer!
Ik had al nergens op gerekend, aangezien ik op de lijst sta voor iui. Alleen moet wachten op afspraak gyn. Heb wel baalbui, maar die heeft andere oorzaak. Schoonzusje is al dagen bezig met bevallen (inleiding). En daar moet ik dus op kraamvisite ergens. En ik wilde weekend naar mijn vakantiestekkie gaan. Wordt dus dag minder jammer genoeg. Mijn hoofd zit al dagen daartegen te hikken.
Hier ook niks nieuws. Wachten op onze afspraak van 7august. Heb me hoop niet opgegeven helemaal en toch goed geklust deze maand. Nu hopen dat ons een wondertje overkomt.
Dan duurt het helemaal lang ja als je er al tegenop ziet. En dan ook nog precies als je andere plannen had voor het weekend. Wij klussen ook elke maand hoor. En hopen doe ik ook nog. Zeker dat ik weer dag te laat was. Maar heb het maar opgegeven die hoop na al maanden teleurgesteld te zijn. Zal nooit spontaan gebeuren denk ik. Zaad plakt aan elkaar, dus komt gewoon niet bij eitjes
Ik hoop het toch voor je meis! Ah ja dromen kan geen kwaad toch? Anders komen we de dagen niet door. jeetje vandaag had ik echt mijn gedachte niet bij ik zat gewoon te dromen zo erg.
Dromen mag inderdaad! Je weet maar nooit, heel af en toe gebeurt er een wonder. Waarom niet bij jou dan?! Sjan, hoe kwam het?
Gewoon was er vandaag teveel mee bezig denk ik. voor het eerst dat ik er zo erg mee bezig ben......ik heb ook zo een gevoel in me buik alsof ik vlindertjes heb raar he
Mwah, nie super. Ovulatietestjes worden maar niet positief... En zenuwachtig voor de 31e. Maar goed, bijna verlengd weekend !
Dat is ook vervelend dat de ovulatietesten niet postief worden. Drink je niet teveel? Waarschijnlijk niet. Wordt dan vast hormonen voor je om je cyclus te gaan regelen Ik droom al maanden van dat soort dingen en in gedachte denk is ja is raak. Maar wordt elke keer weer uit mijn droom gehaald.