onderzoek sperma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bereke, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hoe bedoel je :(

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat zou zeker een mooi resultaat zijn. Ik ben na het eerste gesprek steeds aan het proberen om de tussentijden kort te houden. Anders schiet zo'n traject ook niet op en daar heb ik geen zin in. Ik wil zwanger worden!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik open dit topic en zie bovenstaande als eerste staan. Dit geeft echt een heel raar beeld... :$ :p

Waarschijnlijk bedoel je het potje met zijn bijdrage. Anders begrijp ik je niet.
    Mijn man is de 2e keer met een super ingepakt potje op de motor naar het zh gegaan. Hij had het dichtgetaped ivm af te draaien deksel, aluminiumfolie en zakje eromheen, klaar!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ja die eerste zin klinkt beetje gek hé ;) ! Maar goed, zolang we elkaar maar begrijpen hé :)!

Timon, ik snap soms ook niet dat ze alles zolang laten aanslepen in het ziekenhuis. Ze moeten toch ook snappen dat dit zorgt voor onnodige stress en spanning. Maar goed, wat weet ik ervan als leek. Ze zullen hun redenen wel hebben zeker.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als hij het goed tegen zijn blote lichaam houd blijft het wel warm.
    wat een geluk dat hij het thuis mag doen, hier MOET je het in het ziekenhuis het doen in een speciaal kamertje, loop je daar over de gang met een tasje ,iedereen zit je aan te kijken :(

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zie jij een motorrijder al zo'n potje tegen zijn blote lijf aanhebben terwijl hij aan het rijden is? Dat werkt zo niet. Dat aluminiumfolie was echt een supertip van dit forum.

Ik weet niet hoe dat bij mijn man is gegaan. De eerste keer heeft hij het ook in het zh gedaan. Hij was niet tevreden over de stimulatie van bladen en film. :D

7. bereke

bereke Niet meer actief

Lijkt me in het ziekenhuis toch nog wat minder fijn en moeilijker dan thuis. Maar goed, wat moet dat moet hé.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Klopt, maar als er nu ook iets interessants kan helpen....:p

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn man heeft het gewoon thuis gedaan,het moest binnen een uur in het ziekenhuis zijn,ik heb het in mijn jaszak gehouden met mijn hand erover.Zijn zaad was helemaal goed gelukkig,maar als het in het ziekenhuis moet lijkt me ook niet zo.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zoals mijn man het de 2e keer mee heeft genomen (op motor) was de enige oplossing tijdens de ochtendspits en op tijd daar zijn.
    De dame bij het lab was wel verbaasd over de verpakkingswijze.:D En dan ook nog eens een geheel ingepakt motormarsmannetje...:p

11. bereke

bereke Niet meer actief

Timon, dat was nog eens een speciale spoedlevering door de koerierdienst per moto ;) !

Mijn man was in elk geval héél blij dat het gewoon thuis mocht.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De mijne ook, hoor. Minder gevoel van druk, omdat het in zijn eigen omgeving was. Ja, en toen met spoed langs de file.:D:D

13. bereke

bereke Niet meer actief

Kan het me helemaal voorstellen, hihi!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Verder alles goed? Hier wel. Ik ga zo mijn man meeslepen (gnagna) en dan lekker slapen. De wekker loopt om 5.30 weer af *gaap*.

15. bereke

bereke Niet meer actief

"Slaap" goed timon ;) !

Wij moeten woensdag pas gaan werken!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag een druk dagje erop zitten. Gelukkig goed uitgerust, dus kon er vol tegenaan.;) Manlief is morgen weer de pineut, hahahahaha:D

17. bereke

bereke Niet meer actief

Groot gelijk timon! En erg dat jouw ventje dat vindt zeker ;) !

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij produceren dat tegenwoordig in het ziekenhuis, hoe verser hoe beter. Het schijnt dat zaad wat langer dan een half uur in het vocht (sperma bestaat uit zaad en vocht) blijft zitten, dat dat al niet krachtig genoeg meer is om een eitje te bevruchten...
    Althans dat vertelde die labmedewerkster ons, dus wij produceren niet meer thuis, omdat dat zeker een half uur rijden is..

Maar de eerste keer deden wij het thuis en verpakten we het potje in alufolie en deed mijn man dat in zijn binnenzak...

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Raar dat ze dan aangeven dat je word verteld dat je binnen het uur in het zh moet zijn. Ach, we hebben zo'n 30 minuten te rijden.
    Ook bij IUI word het sperma binnen het uur bewerkt waarna je het ingebracht wordt. Dat zullen wij gaan krijgen.

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedenavond allemaal,

hoe is het hier?

Kan iemand mij aub helpen?

ik ben vandaag bij de huisarts geweest ik heb ook gelijk de test uitslagen gehaald van mij man maar ik begrijp er niks van dat papiertje!!!

kan iemand me helpen???

Deel Deze Pagina