Sjan, wij hebben onze testresultaten nog niet dus ik kan je niet helpen ! Hopelijk vindt je alsnog vlug iemand die je kan helpen! Heeft je huisarts het niet besproken met je? Pfff, nog een week en wij weten ook iets...
Hoi Bereke, Ik hoop voor jou een positiefe test. Inmiddels hebben ze me een bertje kunnen helpen in een andere topic. Ik zal duimen voor je meid Ik ga nu effe naar de kapper tot straks
Positieve test zit er nog niet aan te komen hoor sjan. Hebben op de verkeerde momenten "geoefend"... Maar den 31e mogen we terug naar gyn. voor uitslag bloedtest/zaadonderzoek.
Spannend Bereke! Wij gaan maandag naar de gyn. om de het onderzoekstraject af te sluiten en het nieuwe (IUI) door te spreken. Ik moet de vragennog opschrijven. Wij hebben namelijk geen uitslag op papier gekregen. De uitslag van het 2e semenonderzoek was wat vaag. Mijn man had meer zwemmers, maar met deels afwijking. Verder werd niets verteld, dus dat wil ik eruit gaan trekken.
Ja timon, ik zou inderdaad al je vragen maar even opschrijven en net zolang blijven doorvragen tot het helemaal duidelijk is voor jullie! Ik zal duimen voor je maandag!!!
Mijn man maakt juist de brievenbus leeg en er zit een brief van het ziekenhuis in: afspraak wordt verzet naar volgende week vrijdag :x :x :x. De rekening zat er wel al bij natuurlijk! Dus nu moeten we wachten van eind juni tot 07 augustus voor het resultaat van een "onnozel" bloedonderzoek en spermaonderzoek.
Jeetje wat balen zeg :x Kunnen ze de uitslag niet telefonisch geven,dat hebben ze bij ons ook gedaan?!
Heel vervelend, Bereke. Wij hebben zelfs 3 maanden ertussen gehad en waren daar ook helemaal niet blij mee. Dit was ook door een verzette afspraak. Man, je wilt door en dan moet je niet zolang hoeven wachten! Kaart dit anders aan in het zh. Bij ons bleken meer mensen dit gedaan te hebben en nu zat er steeds maar 2 tot 3 weken tussen. Dat was erg prettig en heb je het gevoel ermee bezig te zijn zonder tijdverlies. Ik ben benieuwd wat de uitslagen zullen zijn.
Wij hebben een zaadonderzoek laten doen,bloedafname,uitstrijkje en er is een echo gemaakt.De echo zag er prima uit en de rest van de uitslagen hebben we telefonisch gehad,dit was van te voren afgesproken (en gelukkig alles goed).
Wij moesten bij de uroloog echt langskomen. Maar is wel balen ja. Ik zit al weken te wachten voordat ik bij gyn terecht kwam, voor iui traject. En de onderzoeken die waarschijnlijk gedaan moeten worden. Dus kan het voorstellen. (8 weken wachttijd) Succes
Timon en zonnetje, jullie kunnen er dus ook van meespreken? Zelfs nog langer dan ons! Is toch zooooo vervelend hé! Gijsje, fijn dat het bij jullie telefonisch kon en dan alles ok was! Ik denk wel dat we moeten langskomen om te kijken of en welke verder stappen er moeten genomen worden. Gelukkig is het maar een week maar was gisteren zo boos en teleurgesteld! Ik zei al tegen mijn man: als we de mmm ingaan zal ik nog heel veel geduld moeten leren hebben vrees ik ! Steeds die lange wachttijden enzo wat ik lees hier op het forum... Maar goed, volgende week weten we meer. Als er nog onderzoeken gaan gebeuren ga ik er wel op staan dat er minder tijd tussen het onderzoek en de bespreking zit!!!
Omdat deze onderzoeken allemaal prima uitzagen en we in september "pas" een jaar bezig zijn doen we voorlopig even niks behalve goed klussen dan,als er nog niks is als we 1,5 jaar bezig zijn gaan we weer terug.