hoi....daar ben ik weer. we hebben weer rommelige weken achter de rug: baby oorontsteking, spugen, diarree en daardoor in nacht veel wakker..ze dronk ook erg we weinig: 400-550 cc pp n dag. nu sinds 5dgn gaat t weer goed maar is ze mega hongerig. bijvoeding heeft ff 2wkn stilgelegen(door ziekte). nu al 2dgn weer flink aan t proberen maar dat heeft tijd nodig om echt te kunnen spreken van n volle hap. vandaag 2e dag deze week dat ze zo hongerig is: 5 / 8.30 / 12 / 15.30 / 18.15 / straks nog. t gaat om flessen van 180+6....fles van 180.15 was half flesje... als we 4 grote flessen geven werkt ool niet..dan komt ze in nacht. begin avond erg licht slapen.. pfff 3e kind maat tja...wil niet zeggen dat il dus alles weet en n voorbeeldig kind heb...haha voor iemand misschien herkenbaar?
Die is gewoon even de schade aan het inhalen, zou er lekker in meegaan! Fijn dat het beter met haar gaat!
Dit.. Gewoon even geven waar ze behoefte aan heeft.. Ook al is het een paar dagen meer dan de max.. Dat kan geen kwaad(zolang je niet heel lang elke dag over de max gaat)
Die moet gewoon wat inhalen inderdaad... of het is sprongetjes tijd.... dat is hier nu het geval denk ik.... dan drinkt hij vaker en huilt veel en slaapt weinig.
hoi! nou....we zijn inmiddels 8 dagen verder; maar nog steeds bere honger! 's nachts willen drinken, overdag onverzadigbaar...waar doe ik goed aan!?! ik voel me zo suf....t is mijn nr 3 en toch is het hier een rommeltje vandaag: 06:00: 160cc 09:30: 235 cc 13:30: 235 cc 17:00: 235 cc 22:00 u nog 235 cc...dat is dus 100 cc teveel als ze straks de fles leegdrinkt... ze was wel op het kdv vandaag...dus morgen maar weer 180+6 aanbieden en weer flink oefenen met bijvoeding. Ze heeft ook veel jeuk op haar hoofd en wangen; daar kan ze ook wakker van worden natuurlijk! gelukkig heeft ze afgelopen nacht doorgeslapen maar wel met een zetpil en licht met hormoonzalf ingesmeerd... iemand nog tips of herkenbaar?