Ik kom er niet uit... We zijn bij seizoen 3, net begonnen maar volg het ff niet. Wat doet Berlijn opeens weer terug? Die was toch dood? En wie is die man waar Sergio op bezoek ging en die nu leiding heeft bij de nieuwe inval?
Hij gaat toch op bezoek bij zo'n andere kerel die er in seizoen 1 en 2 niet bij was... En die is nu de leider (wat Berlijn eerst was) bij de nieuwe overval...
Juist voor de munt overval. Ze zijn nog aan het praktiseren wat ze gaan doen. Bank of de munt. Vanwege het risico hebben ze de munt gekozen maar ze komen nu weer terug op het bank plan. Vond zelf ook teveel flash backs. Daardoor wat lastiger te volgen door de " huh" momenten
Dit idd. De flashbacks spelen zich af nog voor de eerste overval. De 2e is in gang gezet om rio terug te krijgen. Daar lagen de plannen al voor klaar, maar de professor vond de eerste overval veiliger om uit te voeren en deze was eigenlijk niet de bedoeling.
Dat komt allemaal nog inderdaad... veel dingen ontvouwen zich weer in de loop van de serie.... Ik vond seizoen 3 en 4 ook erg mooi moet ik zeggen; alleen vond ik het jammer dat Berlin dood was gegaan. Maar hij is dus nog zéker aanwezig.. Die nieuwe 'leider' is een minder fijn persoon zeg maar. Maar oke - het zorgt wel voor wendingen etc.
Ik kan niet op Netflix... Mijn man ziet 'm op tv ook niet staan, de serie... vreemd. Maar Netflix doet op de computer dus ook raar...
Oh nou, dan hoop ik dat t dus een storing is en het dus daaraan ligt. bah zeg. Wilde net lekker gaan kijken!