onderzoek vk bij overtijd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minipi, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Nou dames, ik ben nu 11 dagen overtijd (41+4) en mag morgen naar het ziekenhuis voor bloedafname, hartfimpje en echo. Ben benieuwd of ze nog strippen o.i.d. Hoop het maar. Gaan we lekker met zijn allen bevallen van het weekend!

2. @ Mispoes,

Join the club, alhoewel jij voorligt want je mag morgen al naar het ziekenhuis ;)
    In ieder geval hoop ik voor je dat het morgen gaat beginnen.. (voor ons natuurlijk ook)

Blijft frusty dat wachten.... :)

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    We gaan allemaal voor 07-07-07, toch?!

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    succes allemaal hahaha op naar 07-07-07
    mooie datum of niet

5. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    zeker gaan we voor die datum! LAAT HET VANNACHT BEGINNEN!:d

6. ff up...

ben benieuwd hoe t met de andere dames is.
    Hier nog niets... :cry:

7. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    Hier ook nog helemaal niets :( af en toe wat krampjes in mn buik maar het zet gewoon niet door ...... dus 07-07-07 wordt t m niet meer helaas..Morgen maar naar het ziekenhuis ben benieuwd wat ze dan gaan doen... Ze kunnen je na de ctg en echo ook weer naar huis sturen als de baby zich nog vermaakt ik je buik...
    Nou dames misschien (ik hoop t niet) wordt t wel vrijdag de 13e! hahaha....

Het kan vandaag/ vannacht/ morgenvroeg nog gebeuren naturaly!

Nou ben benieuwd naar de andere dames!
    Zal morgen wel laten weten hoe het is gegaan.. want de rest moet dinsdag naar het ziekenhuis toch?

succes iedereen! en hopen dat het vandaag of vannacht komt! :D

8. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Dag meiden,
    Nee, hier ook nog niks. Geen mooie data dus, alleen nog kans op vrijdag de 13e inderdaad :)
    Ik hoop steeds als ik een steekje ofzo voel dat het gaat beginnen, maar ja, dat is ook al meer dan een week zo. Dus ik hoop nog op vannacht, anders ga ik ervan uit dat ik dinsdag naar het ziekenhuis ga en daarna weer vrolijk thuis verder wacht (volgens mij heeft mijn kleintje het nog wel naar zijn zin, aan alle trappen te voelen).
    Sterkte met wachten en/of bevallen! Ik probeer het in de gaten te houden!

9. harriette

harriette Actief lid

18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hallo Allemaal,

Hier nog eentje die overtijd is....
    Ben gisteren wel de slijmprop verloren, in delen, maar het wil maar niet doorzetten.
    Heb wel last van harde buiken en steken, maar het zet maar niet door.
    Moet vrijdag terug naar de GYn endan krijg ik een ctg met een controle, dus ben benieuwd, maar ik hoop dat ik toch echt voor vrijdag ben bevallen.
    Ben het wachten op ons meisje wel een beetje zat....
    Komt nu al te laat, laat staan als ze 18 zijn.......

Succes allemaal met wachten.

Liefs Jetje

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hoi dames, ik ben vrijdag dus idd ook gewoon terug naar huis gestuurd omdat CTG en echo goed waren.....kleine heeft nog ruimte genoeg blijkbaar. Moest wel zondag terugkomen voor nog een CTG, dus dat was gisteren.......en mocht weer naar huis! (gelukkig natuurlijk dat alles goed is, maar dat wachten he....) Nou wachten we vandaag nog af, of het uit zichzelf nog komt, en anders moeten we morgenvroeg om 7.00 in het ziekenhuis zijn en dan wordt ik ingeleid. Dus uiterlijk morgen hopen wij dan na 42 weken en 2 dagen toch echt papa en mama te zijn! (ik viod dat inleiden trouwens best wel spannend hoor. weet niet goed wat ik ervan moet verwachten)

voor de dames die ook nog wachten........succes!

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Sterkte dames!

Ik ben nog niet overtijd, maar heb wel al een stuk of 5 keer een valse start gehad. En dat is dus ook verre van leuk! Iedere keer denken 'zal het nu doorzetten'.
    Ben het meer dan beu.
    Geef me dan geen voortekens... laat me dan lekker met rust tot het echt doorzet.
    Nu is het al een uitputtingsslag voor er werkelijk wat gebeurd!

12. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    @mispoes: spannend inderdaad, inleiden! Ik hoop met je mee dat het niet nodig is, maar anders is het na zo lang wachten misschien ook wel fijn dat je in elk geval je kleintje snel in je armen mag krijgen. SUCCES!

13. @ mispoes,

Dit is idd wel heel spannend. Hopelijk besluit beeb om zich alsnog vandaag te laten zien. Ik duim voor je.
    (ook voor mezelf natuurlijk..hihihi)

14. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    Nou kom net van het ziekenhuis. CTG en echo gehad.. alles zag er goed uit..ze schatten het kindje 4500 gram! een beste dus.. Ze hebben mij gestript dit zou de weeen op gang kunnen brengen dus ben benieuwd!
    Mocht t deze week niet spontaan komen dan moet ik vrijdag weer heen voor CTG en echo en dan gaan ze kijken of ze mij zaterdag of maandag in gaan leiden.. Ik hoop nog steeds dat het spontaan komt..
    ben benieuwd hoe het de andere 2 dames morgen vergaat in het ziekenhuis! heel veel succes!
    :)
    groetjes rainbow

15. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Wow rainbow, je gaat een superkind baren, 9 pond... :)
    Fijn dat alles goed gaat en hopelijk helpt het strippen.

Mijn afspraak lukte niet meer voor morgen bij de gyn-poli, dus ik heb pas donderdag de afspraak. Hopelijk is het dan niet meer nodig.

Ik wacht in spanning op nieuws van jullie!

16. Kom net terug van het ziekehuis.
    Heb een CTG gehad en een echo. Geen inwendig onderzoek.
    Alles was goed met de beeb.
    Heb nu een afspraak staan voor een nieuwe CTG op donderdag en meteen voor vrijdag al een afspraak voor het inleiden.

Omdat ik pas op zaterdag op 42 weken zit wil de verlos mij morgenmiddag zien. (eigenlijk stond deze afspraak voor vrijdag)
    Zij gaat dan alsnog een inwendig onderzoek doen en als ik ontsluiting heb, strippen. Dit omdat ik tot en met vrijdag mag thuisbevallen en dit mijn voorkeur heeft.
    Aan de hand van het inwendig onderzoek morgen gaat mijn afspraak vrijdag door bij de gyn.

Hopelijk heeft het strippen bij jou geholpen Rainbow en voor Mimipi, succes donderdag (misschien ook al niet meer nodig)

Greetzzzz

17. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Dat klinkt goed simmog! Toch heel fijn om te horen dat de baby het nog goed heeft. En fijn dat je ook nog bij de VK mag komen! Want inderdaad, ik zou net als jij ook graag thuis bevallen! Ik duim voor je, maar aangezien ze ook nog gaan strippen heb ik goede hoop voor je!

Helaas kan ik niet meer naar mijn VK, want die hebben op vrijdag geen spreekuur en donderdag moet ik al naar het ziekenhuis, dus dat heeft weinig zin om dan ook nog naar de VK te gaan (De VK is trouwens wel heel lief en duimt net zo hard met me mee dat het snel komt. Maar ja, daar heeft ze ook geen invloed op.)
    Ik ben heel benieuwd wat ze bij mij in het ziekenhuis gaan doen na donderdag; volgens mij niet al voor het weekend inleiden zoals bij jou, tenzij het niet goed gaat met de kleine. Maar die trappelt zo hard, die heeft het nog wel naar z'n zin... Ik wou dat ik iets kon doen om 'm zover te krijgen dat ie ons ook wil ontmoeten!

Rainbow, ben jij nu aan het bevallen soms? ;) Ik duim ervoor!

18. Mijn verlos vond het al een beetje vreemd dat ik voor vrijdag een afspraak had staan met de gyn, vooral omdat ik tot en met vrijdag bij hun mag blijven.

Daarom wil ze me morgen ook zien en een inwendig onderzoek doen.
    Ze hoopt dat ik ontsluiting heb en dat ze me kan strippen, want dan kan ik nog voor een thuisbevalling gaan.
    Ze heeft wel gezegt dat als ze merkt dat ik geen ontsluiting heb, ik de afspraak van vrijdag door moet laten gaan in het zkhs. Dit omdat ik daar dat toch terecht kom, maar dan weet ik dat in vooruit.
    Want as vrijdag is het 1ste wat ze doen een inwendig onderzoek. Zonder ontsluiting, geen inleiding. Vandaar wel fijn dat ik alsnog morgen bij mijn verlos terecht kan.

Maar ik ga voor je duimen hoor minipi...
    dat net zoals voor mezelf het zkhs helemaal niet nodig is... :)

19. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hopelijk heb je al wel ontsluiting! En werkt het strippen snel genoeg. Het zou zonde zijn als ze vrijdag gaan inleiden terwijl je dan eigenlijk ook nog zelf thuis had kunnen beginnen. Maar ja, de kans is in elk geval heeeeel groot dat jij dit weekend mama bent! :D
    Ik heb trouwens wel hoop dat ik al een heel klein beetje ontsluiting heb als ik naar het zkh ga, want afgelopen donderdag was mijn baarmoedermond al wel soepel en half verstreken (maar toen dus nog geen ontsluiting en geen strippen mogelijk). Sindsdien heb ik wel wat steekjes enzo gehad, dus als ie daardoor maar vast helemaal verstreken is, is die eerste cm ontsluiting er ook eerder! Klaar voor de start.........

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM :)

20. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    zo te zien is mispoes bevallen van een zoon Bas, GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina