onderzoek vk bij overtijd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minipi, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    he, waar zie je dat? Dat wil ik ook zien!

Dames, ik duim voor jullie!

2. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    mISPOES GEFELICITEERD!

Nou heb gister wel wat krampjes, bloedverlies en slijmverlies gehad... maar dat is nu weer weg :cry: af en toe nog wat voorweeen e.d. voor de rest nog helemaal niets.. maar ben door het strippen vlgns mij wel de slijmprop kwijt dus dat scheelt... Hopelijk komt het spontaan en dat gun ik jullie dames ook heel erg! :D

Nou laten we elkaar op de hoogte houden we zijn ten slotte lotgenoten :)

liefss rainbow

3. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben nog niet helemaal een lotgenoot... moet officieel nog 1 dag ;)
    Maar ben vandaag wel gestript... deed pijn, maar het lijkt erop dat het nog geen ene kloot doet..

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Op pagina 1 of 2 van dit topic staat haar bericht en ik zie het aan haar banner; verder heb ik ook nog nergens een berichtje gezien

5. op de site van mispoes staat idd dat ze vanmorgen om 10.00 uur bevallen is...dus dat heb je snel gezien minipi...

eerlijk is eerlijk...ze was ook t verst.. ;)

Bij deze gefeliciteerd Mispoes met je zoon.

6. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    haha, inderdaad...
    Laten we haar snel volgen (netjes op volgorde dan maar?)

7. hoi dames,

Intussen vanmiddag gestript door de vk. Heb nu wel wat pijntjes over en weer, maar nog niet het idee dat er iets doorzet. Kan altijd nog natuurlijk :)
    Heb wel een goed gesprek gehad met de vk en besloten dat ik de inleiding van vrijdag niet door laat gaan.
    2 redenen: 1. graag een thuisbevalling en 2. inleiden is zeer heftig. Aangezien ik tot zaterdag de tijd heb, word ik vrijdag opnieuw gestript mochten de weeen niet op gang komen.
    Morgen wel gewoon de CTG + gesprek met de gyn in het ziekenhuis. Aan de hand van dit gesprek wordt er een nieuwe afspraak gemaakt voor het inleiden.

@Rainbow, en heeft het strippen geholpen?
    @Minipi, succes morgen

8. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    Nee het strippen heeft hier nog niets gedaan jammer genoeg... kan nog komen.. moet vrijdag weer naar het ziekenhuis.. ben benieuwd.. ga vragen of ze mn vliezen willen breken misschien komt het dan wel op gang ..tja en anders maar inleiden.. zit niets anders op helaas ... :confused:

Hoe is het met de resT?

liefss rainbow

9. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    Nou dames,

Mijn vliezen zijn gebroken! dus binnen nu en 24 uur moet de kleine er zijn! ik hou jullie op de hoogte... jullie mij ook van jullie vorderingen?

liefss rainbow

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Super!
    Sterkte de komende uren en heel veel succes.

Ik zit er volledig doorheen (zie ook mijn topics 'valse start') en ben er nu tegenaan aan het hikken om de vk te bellen.
    Ik wil weten in hoeverre ik kan 'eisen' dat ze me helpen. Ik trek het niet meer en kan echt alleen nog maar janken...

En het gaat me niet om het 1 dag overtijd zijn, maar om de vreselijk hoge hoeveelheid valse starts en slapeloze nachten. Heb het mentaal zwaar en het gevoel dat ik faal...

11. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    Inderdaad ik heb ook heel wat false starts gehad en dat is niet prettig ik weet ervan!
    Misschien kunnen ze je strippen? soms helpt dat ...heeft mij mij niet geholpen ...
    Zal voor je duimen meid!

12. @ Rainbow. Succes! het is begonnen....Geweldig...nog hooguit 24 uur. Dat wil ik ook.
    @Evelieveling. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit..
    Heb gister ook een potje zitten janken bij de VK omdat t gewoon op is...
    Dus als ik jou was zou ik bellen, daar zijn ze voor.

Kom net weer uit het ziekenhuis na CTG. Harde buiken wel iets toegenomen. Heb wel meer pijntjes na het strippen van gisteren, maar het heeft niet helemaal doorgezet..(kan ook zijn dat dat nu bezig is)
    Morgen nieuwe poging voor het strippen bij de VK, daarna een CTG in het ziekenhuis en als laatste een afspraak om in te leiden voor zaterdag.

dus hopelijk dit weekend ook mama en papa...

13. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hoi dames,

Fijn dat het is begonnen Rainbow! Heel veel succes!
    Simmog: ik duim nog steeds voor je. Hopelijk helpt het strippen!

Mijn update: die kleine doet het SUPER daarbinnen, is een voorbeeldkind. Prima hartslag, voldoende vruchtwater, 3600 gram. Maar hij/zij heeft absoluut geen haast om te komen; geen enkele weeenactiviteit en inwendig niks veranderd tov vorige week. Ze konden me zelfs nog niet strippen, omdat de baarmoedermond daarvoor nog niet rijp genoeg was :cry:
    Op zich heel fijn dat die kleine het zo goed doet, dat is echt het belangrijkste, maar ik zit er ook helemaal doorheen. De ene huilbui na de andere, en zo ben ik normaal helemaal niet...
    Nu moet ik zaterdag terugkomen voor zelfde controles. Maar ze verwachten dan nog niet veel verandering. Dan vanaf maandag elke dag voor deze controles terug. Zolang alles goed gaat leiden ze in principe niet in, tenzij ik dat zelf per se wil. Dus daar ga ik nu goed over nadenken. In principe wil ik zo min mogelijk onnatuurlijke tussenkomst, maar er zijn grenzen. Denk dat ik voor mezelf maar een 'einddatum' ga stellen ofzo, bijv. op dinsdag... Hmm da's nog veel te ver weg...
    Maar in elk geval zal het een ziekenhuisbevalling worden, want de kans dat het morgen spontaan begint is érg klein. Hier baal ik flink van, maar ja, het is natuurlijk ook weer geen ramp. zolang het goed gaat met die kleine wil ik niet klagen.

Nou, succes meiden, ik hou jullie vorderingen in de gaten!

14. Minipi..
    kan me voorstellen dat het heel frusterend is als je niet gestript kunt worden. Bij mij ging het ook maar net hoor....maar gelukkig net genoeg.
    Die huilbuien die ken ik...de koek is gewoon op. Ondanks dat je heel blij bent dat de beeb het goed doet en goed heeft, wil je zelf niet meer.
    Het is ook niet niks om 9 maanden lang te moeten wachten op een speciale datum en dan is die datum er...en dan gebeurt er gewoon niks..
    zeer frusty.

Ik ga toch voor je duimen dat het alsnog spontaan doorzet vanavond/vanacht/morgen.
    maar dat je mama bent volgende week is zeker.

greetzzz

15. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Tnx voor het meeleven! Het is erg fijn om hier wat 'lotgenoten' te treffen, ook al gun ik het jullie natuurlijk allemaal om sneller te bevallen.
    En wat je zegt: over een weekje zijn we allemaal mama! En wat is nou een weekje op al die maanden? (pff wat klinkt dat positief, zo voelt het nu helemaal niet... :rolleyes: )

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    minipi... wat ellendig... nog potdicht.
    Sja, dan heeft inleiden nog zo weinig nut.
    Jammer dat ze i.p.v. strippen niet hebben geprimed.
    Daarmee hadden ze toch de boel van onder kunnen verweken.

Sterkte met het afwachten maar weer!

17. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Tnx! Jij ook sterkte met wachten! En gewoon die VK bellen hoor... Je kindje wordt niet gelukkig van een zich ellendig voelende moeder!

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben stoer geweest en heb gebeld ;)
    Ik ga vannacht een nachtje het ziekenhuis in. Aan een slaapmiddel om even goed bij te tanken.
    Zodat ik het lichamelijk en geestelijk weer aankan.
    Want... als je zo uitgeput bent dan zal je lichaam het zelf absoluut niet gaan opstarten.

19. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    ok... fijn dat je in elk geval uit kan rusten, dat zal wel een opluchting voor je zijn.
    Gaan ze dan ook inleiden of ga je morgenochtend gewoon weer naar huis na een nachtje bijtanken?

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat bekijken we morgen. Als alles nog steeds goed is dan gaan ze niet zomaar inleiden. Zit pas op 40 + 1 dag. Dus ze willen dat niet zomaar doen.
    Maar krijg in ieder geval een inwendig onderzoek. Als er echt genoeg ontsluiting is dan kan het wel zijn dat ze me gaan helpen. Maar dat is afwachten.

Voorlopig ga ik gewoon uit van niet... dan kan het alleen maar meevallen.

Deel Deze Pagina