HILVERSUM - De tv-kijker moet volgend jaar extra geld neerleggen om programma’s van de publieke omroep te kunnen zien. Om het krimpende budget uit Den Haag te compenseren, geeft de NPO vol gas met zijn betaaldienst NPO Start Plus. https://www.telegraaf.nl/c/2115156/
Kijk sowieso al heel weinig naar npo dus zou het niet missen omdat ik er niet voor zou willen betalen. Ze kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om de salarissen wat lager te maken
Prima hoor, ik kijk toch nooit. Wat mij betreft is 1 publieke zender meer dan voldoende en daar hoeft dan alleen maar nieuws en weerberichten op worden uitgezonden Wil je wat anders graag zien? Prima, dat is dan voor de commerciële omroepen!
Geen probleem. Vooral de kunst en cultuur wil ik wel voor betalen. Van de AVRO. Een programma zoals Krabbe zoekt Gauguin....heerlijke tv. Commerciële zenders kijken wij eigenlijk ook nooit.
Als je digitale tv hebt veranderd er volgens mij niks. Alleen het terug kijken word wat strenger. Maar dat is al gebeurd want je kunt nu maar 1 week gratis terug kijken. En dat was langer.