2 keer geklust! is dat voldoende om zwanger te zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haneen, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    hoi dames, sorry voor deze rare vraag. maar ik wil zo graag zwanger zijn.
    ik ben 16 aug ongi, dinsdag 27 en dond 29 aug hebben we geklust. dus dat is precies de 13de en de 15de. ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. vorige maand werd k na 36 dagen ongi. ik dacht toen dat k zwanger was, want had toen ook last van zwangerschapssymptomen. jmmr genoeg is dat niet het geval. Hoop deze maand toch wel zwanger te mogen zijn.. ik had rond die dagen dat we geklust hebben last van elastische wiitte afscheiding. had gelezen dat dat een teken is van vruchtbare dagen! wat denken jullie, heb ik grote kans om zwanger te zijn of was k te vroeg? alvast bedanktt

2. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hoi haneen,
    De kans is wel groot dat je zwanger bent als jij regelmatig cyclus hebt van 28 dagen, maar je zei dat vorige maand na 36 dagen pas ongesteld bent geworden..doe een test voor zekerheid, trouwens! Je hebt een aparte naam, mooi hoor. Lijkt op arabische namen.

Veel succes verder en ik duim voor je

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#3 Infantem Amor, 3 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2012
    Het zou kunnen want het is immers om je vruchtbare dagen, maar normaal gesproken is het wel handiger om meer als 2 keer geklust te hebben in een cyclus;) Vooral voor de eisprong want dan ligt er genoeg klaar zal maar zeggen...:p

Klus om de dag ;)
    Ik duim voor je dat het nu raak is :D

4. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Hier 1x voor ei geklust op dag 12 en waarschijnlijk dag 14 m'n ei gehad. Ik bleef maar rekenen die maand of het mogelijk was van 1x.
    En ja hoor, raak :)

Spannend, succes!!

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    als je cyclus 28 dagen is dan is de kans aanwezig, maar je zegt vorige maand 36 dagen aan cyclus gehad te hebben, dan vallen je vruchtbare dagen ook anders, antword geven is dus moeilijk. Je zult moeten wachten, en het beste nog na de 36ste cyclus dag testen.. aangezien je dan uitgaat van je langstecyclus..

6. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    In welke ronde zit je nu?
    Als je cyclus weer langer is zou je misschien nu pas net je eisprong gehad hebben.
    Van slijm ben ik in de eerste paar rondes niet wijzer geworden dus weet niet of dat alles zegt..

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    De kans is er zeker dat je zwanger bent. Als je cyclus deze maand 28 dagen is zou je al kunnen testen.

8. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Dames bedankt voor jullie reacties..
    Jam87,. Haneen is idd een arabische naam.
    Mirjam04, wat goed zeg.. dat hoop ik ook zoo graaaag voor mezelf ook en natuurlijk voor de dames die ook graag zwanger willen zijn.
    Bjanc, als ik uitga van 36 dagen cyclus, dan weet k zeker dat het niet raak zou zijn, want ben ik echt te vroeg begonnen met klussen!
    Summer1987, ik heb in feb een miskraam gehad, en dan 2 maanden lang diane pil gebruikt.
    Just Dakota. ik zou pas 12- 13 sep pas mogen testen. dus nog afwachten, al duurt wachten zoooo langgg..

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hoi haneen,

Het is mogelijk, maar de kans is natuurlijk wel kleiner dan wanneer je vaker klust. Bij mij was het in 1x raak. Heb alleen 1x geklust op dag 15 en dat was ook de dag van mijn eisprong. Maar dat wist ik ook zeker, omdat ik ovulatietesten gebruikte. Mocht jouw eisprong rond de 14e dag zijn geweest, dan zit je goed, maar als hij later was....dan heb je hem misschien gemist. Succes met wachten en hoop voor je dat het raak is!

Groetjes!

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hallo Haneen,

Het is inderdaad compleet afhankelijk van wanneer je cyclus is geweest.. Het hoeft maar 1 keer op het juiste moment te zijn.. Maar wanneer is dat moment? Hoe vaker je klust, hoe meer kans dat je dat juiste moment te pakken hebt! Maar 1 of 2 keer kan dus genoeg zijn! Ik zit momenteel op de wachtbank, heb ook 2 keer geklust op dag 13 en dag 16.. Maar ik heb onreglematige cyclussen en het kan dus hartstikke raak, maar net zo goed hartsikke mis zijn! Ook ik moet afwachten..
    In ieder geval nog geen rode duivels, mijn vorige cyclus was 34 dagen en als ik daar vanuit ga dan kan ik zaterdag testen! Duimen dus maar, dat die ongi lekker weg blijft..
    Heb afgelopen zaterdag al een test gewaagd maar die was zwaar negatief.. Heb er dus niet heel veel vetrouwen in, maar het kan ook te vroeg geweest zijn! Afwachten dus.. Net als jij.. Veel succes!

11. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Heb ook af en toe last van steken onder in mijn buik!! kan dat een goed teken zijn?? ik ben nu zo erg onzkr geworden, want vorige maand had ik veel symptomen waardoor ik bijna zeker was dat k zwanger was.. helaas werd k na 36 dagen hewoon ongesteld, terwijl mijn cyclus ook gwn altijd 28 dagen was! iemand ervaring??

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    nou ik zit met het zelfde hoor lange cyclus deze keer moet zeggen dat ik ook niet echt een regelmatige cyclus heb.. ik zou zeggen gooi er een testje tegen aan dan weet je t zeker!

13. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hey Haneen,
    probeer een test te doen dan heb je de zekerheid en hou ons op de hoogte!

Veel succes en ik duim voor je...

14. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    dames, bedankt voor jullie reacties, ik zou jullie wel op de hoogte houden als ik heb getest en het s raak.. dat hoop ik natuurlijk zooo graaag.. liefs

Deel Deze Pagina