Nu 11 dagen na pregnyl 5000. Vanmiddag deze test. Wat denken jullie? Nog van de pregnyl of opbouw hcg?? Bekijk bijlage 445631 Bekijk bijlage 445632
Met 11 dagen na de pregnyl kan het nog 2 kanten op.. Ik testte 13 dagen na pregnyl heel licht. Ik zie trouwens op mijn laptop het 2e streepje niet. Succes met wachten..
Ok. Ik lees overal dat het met 10-11 dagen er wel uit hoort te zijn. 14 dagen staat vaak voor 10.000 eh dacht ik. Vorige x was het er bij mij uit met 9 dagen dus verwachtte met 11 dagen wel safe te zitten Dan maar duimen dat hij gaat oplopen over 2 dagen.
Ik zie in het 1e venster een horizontaal streepje en in het 2e venster een verticaal streepje. Bij mij is 5000 pregnyl na 10 dagen uit mijn lichaam...
Ik heb eigenlijk nooit eerder als 13 dg na pregnyl getest. Dus weet voor mezelf niet precies wanneer het uit mijn lichaam is. Nog getest vandaag?
Ik had 11 dagen na pregnyl nog een positief pregnyl streepje, kan dus alle kanten op! Ik zou sowieso nog 2 of 3 dagen afwachten
Ook hier dus een lang pregnylstreepje want werd vanochtend wakker en ben ongesteld. Helaas maar we gaan weer door voor een tp van onze laatste cryo.
Wat jammer meid Kan ook even raak zijn geweest, dat je daardoor een hoger hcg in je urine had.... Sterkte vandaag
verdorie! misschien was t wat , misschien niet, maar de uitkomst is helaas hetzelfde. succes en sterkte met de volgende ronde.