onderzoek...

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heey meiden weten jullie of je een inwendig onderzoek krijgt of niet!
    ik heb een keizersnede gehad en moet binnen kort weer naar de gyn voor controle wat wordt er dan gedaan???

xxx

2. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dat is een goede vraag.
    Ik weet dat ik 6 weken na de bevalling naar de gyn moest, maar wat hij toen gedaan heeft weet ik echt niet meer.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nee, ik denk het niet hoor. Waarschijnlijk wil de gynaecoloog even de wond zien en hij zal wat vragen stellen over vloeien, etc. Anticonceptie wordt besproken. Dus het valt denk ik wel mee.

Groet kwebbel

4. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ja, wat kwebbeltje zegt herinner ik me ook. Geen inwendig onderzoek, zeker niet. Bij mijn 1e keizersnee vroeg de gyn niet eens naar mijn litteken, ik heb het haar toen zelf laten zien.

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    idem als kwebbel en thea

6. Niet meer actief

ok thanx meiden ik heb een man (ik weet dat hun al veel meer hebben gezien maar toch) is toch best wel eng hahahaah

xxx

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die mannen doen niet anders 8)
    Maar kan me het wel voorstellen als je het niet gewend bent hoor :D
    Wij hadden het er laatst op een andere site over:
    Een van die meiden is zwanger (hoera hoera!!) en ze mocht voor het eerst een uitwendige echo! Wist zij veel dat ze niet meer inwendig hoefde.
    Ze komt binnen en laat vrijwel meteen haar broek zakken (zoals ze zelf vertelde).... :oops: zijn we zo gewend! Whahah
    We kunnen er tenminste smakelijk om lachen!!!!
    Succes met je controle en geniet van je kleintje!
    Elmo

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb na de eerste keizersnede wel een inwendig onderzoek gehad, 6 jaar gelden en na de tweede niet, 2 jaar geleden.
    Volgens de gyn. doen ze dat nu niet meer.

9. Niet meer actief

hahahahaha nou idd ja als je het gewent ben ken ik het me best voor stellen om automatisch je broek te laten zakken ahhahaah
    ik had nog nooit in een ziekenhuis gelegen voor mn keizersnede ja toen ik 6 was dus echt alles was nieuw voor me dus ook zo'n onderzoek hahahah vandaar dat ik beetje zenuwachtig ben maar het is gelukkig pas over 2 weken hahhaha ken me nog ff voor bereiden!!!

xxx

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    De gyn heeft bij mij een inwendig onderzoek gedaan en het litteken gecontroleerd.

Deel Deze Pagina