Ik zie door de bomen het bos niet meer. In september zijn ml en ik twee weken vrij. We zouden eerst op vakantie gaan, maar dat zien we niet zo zitten omdat ik dan 30 weken zwanger ben en er van uit ga dat ik geen zin heb om elke dag een enorme bergwandeling af te leggen Ik zit nu dus op internet te zoeken naar leuke uitjes in eigen land, maar er is zoveel te doen, dat ik echt niet meer weet wat leuk is en wat niet! We wonen zelf vlakbij Rotterdam, maar vinden het niet erg om een uurtje te rijden om een leuke dag te hebben. Iemand nog leuke tips voor dagjes weg die ook te doen zijn met een wat dikkere buik ?
rondvaart door bv. den bosch, amsterdam, amersfoort. bezoeken van het menselijk lichaam (weet niet meer hoe het heet) in Leiden Dierentuin Openlucht museum Dagje giethoorn en sloepje huren
Ontspannen vakantie? Ik ben ook nog weg geweest met 32 weken. Weet niet hoe jij je voelt natuurlijk. Maar ik kon nog veel doen, alleen net wat minder ver en minder lang etc. We hebben er een laatste relax vakantie van gemaakt...
Je zou nog kunnen kijken om een paar dagen naar center parcs te gaan. Zwemmen is heerlijk met een dikke buik.
Vakantie zagen we niet zo zitten inderdaad omdat ik erg veel last van mijn rug heb. Rustgevende vakantie zou dan wel weer kunnen, maar we willen ook niet heel veel geld uitgeven. Dus willen we een paar dagen een leuk uitje doen en de andere dagen wat dingen in huis afmaken, zodat ik mijn hoofd wat dat betreft ook leeg kan gooien.
Lastig.. ik deed tegen die tijd ook al niks meer, want met 31 weken zat ik thuis met bekkeninstabiliteit.. Ik was al blij dat ik even met mn autootje naar de fysio kon. Of heeeeel eventjes naar het winkelcentrum, en dan op oma tempo (nee, nog langzamer, ik werd ingehaald door oma's). Dus geen idee, of je moet je in rolstoel willen laten vervoeren misschien? Weet niet hoeveel zin je daarin hebt..