Ik zit nu in ronde 2 op dag 14. Ben met ovulatietesten aan de slag en verwacht vandaag of morgen mijn eisprong. Gisteren was het teststreepje nog geen knaller zeg maar. Wat mij opvalt is dat ik sinds gisteravond een wat beursig gevoel heb ik mijn buik. Niet echt menstruatie krampen hoor. Ik let natuurlijk enorm op alle signalen van mijn lichaam en vorige maand had ik dat ook een paar dagen voor mijn eisprong. Is dit toeval of zou dit echt met mijn ovulatie te maken kunnen hebben?
zou kunnen maar hou je er wel rekening mee dat de ovulatie pas 48 uur na de piek volgt dus niet op de dag van de piek zelf. succes deze maand!
Goeie tip. Ronde 1 heb ik 2 dagen achter elkaar positief getest (en ook sex gehad) en dag 3 was weer negatief en toen ook niks meer gedaan. Had me al voorgenomen om dat deze keer wel te doen, maar jij zegt dus tot 2 dagen erna?
Hoi boannan, Dat noemen ze ovulatiepijn. De een heeft het voordat d'r eitje springt, de ander tijdens of juist erna. Het is geen fijn gevoel, maar zo kun je op zich op de natuurlijke manier merken wanneer je eisprong is Succes deze ronde!
Het zou heel goed groei pijn kunnen zijn van je eitje!! dat zeurderige gevoel 1 a 2 dagen voor je ei. Ik heb vaak net voor dat ie springt ontzettende steken, en zodra ie gesprongen is is de pijn over Succes!!
ik zou het rond de eisprong elke dag om om de 36 uur doen dan weet je dat je het niet gemist hebt en erna nog om de dag. temperaturen is trouwens een meer betrouwbare periode maar zie je dan pas ''achteraf'' of je een eisprong hebt gehad.