2 x tussen de 5 en 6 weken, de derde x met 11,4 weken de daadwerkelijke miskraam van een missed abortion geconstateerd op 7,2 weken. Waarom wil je dat eigenlijk weten?
1x 2 dagen na nod maar dat gebeurt zo vaak en wordt meestal niet eens opgemerkt. Maar volgens mij zit jij jezelf gek te maken, gezien je eerdere topics. Waarom die negativiteit? Geen lichaam is met elkaar te vergelijken...
2x tussen de 7 en 8 weken 1x tussen de 8 en 9 weken 1x met ruim 15 weken Maar waarom wil je dit weten? Echt een '100 procent veilig' termijn is er niet, het blijft altijd spannend.
https://zwangerbuikkramp.nl/kans-miskraam-per-week.html Voor de doemdenkers onder ons een linkje met percentages, en hoe ouder je wordt, hoe groter de kans. Okay, lekker bot antwoord, het spijt me maar dat zijn de cijfers. Snap nog steeds niet wat er nou zo interessant is aan wie wanneer een miskraam heeft gehad aangezien het helemaal niks zegt over je eigen zwangerschap, of je moet al uit de poll gaan afleiden wanneer je het meest moet gaan zitten stressen omdat het rond die termijn onder de zp vrouwen die wíllen antwoorden in dit topic mis is gegaan? Nogmaals sorry voor mijn botheid. Kotsmisselijk hier ook geen excuus natuurlijk
Het kan toch ook misgaan in geval van een bbz... ? Maargoed, ik kwam er dus achter bij 6.5 weken dat het een bbz was ivm constant bruinverlies vanaf week 4.5.