ik open bij deze een nieuw topic omdat mijn berichtjes zijn gevlucht naar het ivf/icsi topic. maar ik hoop natuurlijk dat ik deze snel weer kan sluiten over 2 weken
Hahaha, Ik had een domme fout gemaakt. Nu zijn alle berichten van Rach, verdwenen in het ivf/icsi-topic! Rach over 2 weken, mag je deze zelluf dichtgooien!
Oh, vandaar! Ik dacht ook al, wat doen al die niet-Rach-gerelateerde berichtjes op haar topic! Fijn dat je weer een eigen plekje hebt
hoi rach! heel veel succes met deze mooie eieren ik hoop dat je een paar hele mooie terug krijgt, die resulteren in een fijne zwangerschap!
hey rach, hoe is 't vandaag, ben je lekker uitgerust. nog 2 daagjes dan ben je de trotse bezitter van jullie wondertje.
ik was gisteren even naar mijn zusje. Mijn ouders zijn op vakantie en zij is alleen thuis. we hebben een filmpje gekeken (zo'n sisi film ) en gepuzzeld. echt zo gezellig. ik merkte wel dat ik erge last had van mijn buik. als ik lig is dat minder. morgen ochtend horen we het grote nieuws: is er een bevruchting ontstaan? ik ben heel erg benieuwd, en heel zenuwachtig!
Ja, dat is ook zo ontzettend spannend. Zover ben je nog niet gekomen....elke stap is er nu 1 he! Toi toi toi
Meid het is zeker spannend ook ik hoop dat je een super super super bevruchting hebt gehad en dat je dit topic kunt sluiten
Heey Rach, Spannend morgen! Ik hoop dat er een bevruchting is ontstaan! Hoe laat krijg je een telefoontje? Liefs Nikkie