Hoe lang mag je oud bloed verliezen na je miskraam? Ik heb 5 augustus mijn derde miskraam gehad. Maar voor mij de eerste keer dmv tabletten. Goed ziek van geweest maar wel geholpen. Bloeden is verminderd tot bijna over. Maar eens in de zoveel dagen krijg ik weer hoofdpijn en dan verlies ik even daarna weer wat oud bloed. Baarmoeder is ook nog gevoelig. Wat kramperig. Tot hoe lang mag dit duren? Graag jullie ervaringen. Melanie
Ik heb het helaas ook nog wel... Mijn mk was in april! Volgens de gyn kon het nog wel even duren en kon het geen kwaad. Voor de zekerheid had ze (ook doordat we al een tijd bezig waren/zijn) een uitstrijkje en kweekje genomen. Alles was in orde. Bij mij wordt het wel steeds minder vaak. Afgelopen maanden na mijn eisprong nog wat bloed verlies van een dag of 3. Ook na mijn menstruatie heb ik nu op dag 9 nogsteeds af en toe wat bruinverlies. Het wordt wel minder dus ik ga er maar van uit dat het echt een keer over zal gaan. Een collega van mij vertelde dat zij nog 8 maanden na haar mk af en toe wat bloed verlies heeft gehad... Ook dat ging toen wel over. Bij twijfel of als je er echt pijn bij hebt kunt je misschien nog het beste nog een keer bij de gyn langs gaan.