Hoi, Sill@ meis, veel sterkte zeg...echt vervelend zo al die mk... Ik heb nu net mn tweede mk gehad, dat moet gewoon wel, 23 januari nog wel echo bij vk, mar alles zal wel leeg zijn denk ik. heb op zich niet eens zoveel bloed verloren, maarja, zat nu ook pas in de 5e week, du denk dat het bij innesteling al fout is gegaan.. Via de VK kan ik toch een verwijzing vragen voor Gyn? weet niet of dat al kan na 2 mk maar willen het wel proberen Sterkte met alles meid Liefs Syl
geen dank hoor meid.. ik weet gewoon hoe het is en als er maar iets is dat ik je kan steunen doe ik dat van harte! Ik gun jou maar ook vele andere deze pijn gewoon niet! maar nog maals kop op!
@ Syl, Of je door de VK kan worden doorverwezen durf ik niet te zeggen. Ik ben nl. door mijn HA doorverwezen. Ik weet nog wel dat bij mijn 2e MK ik wel kon overwegen om wat testen te laten doen en zo, maar ik ging er vanuit dat 3x scheepsrecht zou zijn. Maar helaas ook de 3e keer ging het fout. Ik kan eigenlijk mijn MK's niet echt met elkaar vergelijken qua bloedverlies, de 1ste was ik ook vrij weinig bloed verloren (nog minder dan een "normale" MK), bij de 2e ging het vrij snel, 1 dag roze/ rood, dag 2 was ik al mijn vruchtje verloren en daarna gewoon een zgn. "menstruatie". Mijn 3e MK was de meest pijnlijkste heb ik ook het meeste bloed verloren en het langst last van gehad. Mss kwam dat omdat ik 2 vruchtjes verloren ben toen.... Ik wens jou ook veel sterkte....ik denk aan je lieverd!