Jeetje, dat ik ooit nog eens blij zou zijn met een negatieve test! Ik heb vandaag precies 4 weken geleden een curettage gehad. Volgens mij heb ik zelfs ook al een eisprong gehad. Nog geen menstruatie (hopelijk blijft ie nu meteen al weg). Ik wilde zo graag weten of er nog HCG in mijn urine zat. Daarom nu getest. Negatief dus.. Dan weet ik in ieder geval dat ik bij een volgende positieve test zwanger ben en dat het niet de resten zijn van de miskraam.. Ik zie dit maar als een nieuwe start. Nieuw jaar, nieuwe kansen...
Hey Laatje, nu weet je inderdaad zeker dat je terug een nieuwe duidelijke start kan maken, heel veel succes! groetjes flyke
Ha ha... ik had afgelopen week hetzelfde gevoel. Afgelopen week testje gedaan en nog maar een heel dun lijntje. Dagen daarvoor nog dikkere lijn, dus het is bijna weg. Kan ik tenminste ook weer ovulatietesten gebruiken, want deze slaan met zwangerschapshormoon ook hartstikke positief uit...
Laatje; GEFELICITEERD! Daar zou ik ook blij mee zijn. Ik ga ook zeker testen, zodat je dan inderdaad zeker weet dat je echt zwanger bent als je een positieve test in handen hebt! Zet hem op! X neia
Zo kan je zeker opnieuw beginnen in 2007. Ik hoop dat je nu gelijk een positieve test heb, wetend dat je zwanger ben. Succes meid deze maand, ik hoop dat je snel in 2007 zwanger ben. Groetjes Jolie
Fijn, ik was ook zo blij toen ik eindelijk een negatieve test had, het duurde bij mij best lang voordat het hormoon weg was. Nu kun je er weer voor gaan, zet hem op!
Wat kan een negatieve test een fijn gevoel geven, he! Eindelijk afsluiten en weer verder! Ik hoop dat je in 2007 snel weer een positieve test mag hebben! Succes en liefs van Red
Wat een slimme actie! Daar zou ik nooit opgekomen zijn. Als ik binnenkort ongesteld word. Ga ik dat ook even doen!
Ben gister ongesteld geworden, al enkele dagen wel lichte bloedverlies gehad (bruin), maar gister echt doorgezet. Nu kan ik dus echt zeggen dat bij de volgende pos test ook echt zwanger ben!
Was gisteren bij de Gyn en heb maar even gevraagd of ze een testje wilde doen. En ook negatief! Ben er erg blij mee!
Ja, fijn gevoel he, kunnen we gewoon weer helemaal opnieuw beginnen.. Hopelijk kunnen we hier met zijn allen binnenkort naar een wat positievere topic verhuizen! Succes..
hoelang duurt het weer om ongesteld te worden. Ik heb twee wken geleden curtage gehad. En ik wil ook zo snel mogelijk op nieuw beginnnen. Allemaal heel veel succes liefs Ayse
Bij mij duurde het precies 6 weken voordat het goed doorzette. Daarvoor wel al enkele dagen licht bloedverlies (donkerbruin, donkerrood).
Bij mij 4,5 week. Toen was ik drie dagen ongesteld met enkele dagen voor en na wat bruinverlies. Normaal ben ik een dag of zeven ongesteld. Misschien komt dat binnenkort [-o< [-o< Ik weet niet of de lengte van mijn vorige zwangerschap invloed heeft op wanneer je menstruatie weer goed op gang komt. (zwangerschapsduur was bijna 20 weken )
Bij mij binnen een kleine vier weken. En meer dan ik ooit had. Normaal maximaal 3 dagen lichte bloeding. Nu ruim 4 dagen flink bloedverlies.