Onderzoeken na miskramen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gerda72, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Zijn er hier mensen die onderzoeken hebben gehad na een miskraam, ik heb 3 miskramen gehad en krijg als het goed is onderzoeken, maar weet nog niet precies wat het allemaal inhoudt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Gerda

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb 2 miskramen gehad zie onderschrift
    en ik heb een onderzoek laten doen van chromosomenonderzoek daaarbij gingen ze kijken of er afwijkingen te zien waren bij beide van ons (in bloed). waardoor het elke keer mis kon gaan gelukkig hebben ze die niet gevonden bij ons dus dit was dus idd gewoon pech hebben.

of hebben ze die onderzoek bij jou al gedaan

3. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Nee, maar we hebben al een kind, dus ze gaan er vanuit dat dat verder goed zit.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    na het hoeft niet zoals ik meende te hebben gehoort kan er wel degelijk afwijking zijn ook al heb je al een kind zo vernam ik het van een andere gyn
    raar mischien moet je er na vragen

5. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Dank je, dat wist ik niet, dan ga ik dat toch eens navragen.

Groetjes Gerda

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat is trouwens tegen mij gezegt vandaar ik zou het gewoon eens na vragen vragen kan geen kwaad

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Na mijn miskraam hebben ze het gelijk onderzocht in het ziekenhuis dat vond ik wel netjes. Maar de uitslag was goed. Het was gewoon echt een foutje van de natuur. Met ons is niks mis gelukkig.

8. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Ben jijzelf onderzocht of bedoel je het vruchtje. Het vruchtje is wel onderzocht, nu gaan ze mij onderzoeken.

Groetjes Gerda

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi gerda,

Ik ben in die zin onderzocht of ik infectie's had en dat was dus zo verder chromosoon onderzoek duurt elle lang en komt gelukkig bijna nooit iets uit.
    en ze hebben gekeken of ik een korte baarmoederhals heb.

succes met de onderzoeken welke je ook gaat krijgen hoop dat er wel iets uitkomt maar dat je er wel ook zeker iets aan kunt doen zodat je geruster een volgende zwangerschap in gaat.
    knuf miriam

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik heb een bloedstollingsonderzoek gehad een chromosomenonderzoek en een schildklieronderzoek alles was goed, bij mijn man hebben ze ook de chromosomen onderzocht. Deze onderzoeken doen ze allemaal door je bloed te onderzoeken en verder hebben ze meerdere inwendige echo's gemaakt om te kijken of alles er goed uitzag.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina