Ik heb nog nooit een topic geopend, maar bij deze dus... Vandaag zou ik uitgerekend zijn als het niet was misgegaan in april... Ik had nog zoooo gehoopt dat ik voor die tijd weer zwanger zou zijn, alleen maar om deze dag wat beter door te kunnen komen. En bijna was het gelukt... M'n temp was de afgelopen dagen echt lekker hoog, ik was weer supermoe. Ik had het super gevonden als ik positief zou testen vandaag... Maar niet dus. Een negatieve test en een flinke tempdaling (van 36.94 naar 36.65). Nog niet ongesteld geworden, maar dat komt morgen wel waarschijnlijk. Ik ben zooo verdrietig vandaag... had het heel graag anders gezien.
oh meis ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke dag voor je is, ik denk dat ik dat volgend jaar 12 mei ook wel zal hebben. Liefs Bianca
hey meid wat een baaldag vandaag dan voor jou zeg ik wil je dan ook nog heel veel sterkte wensen en hopelijk raken jullie snel weer zwanger en dat het dan wel goed mag blijven gaan dikke knuff
He lieverd, Ik kan het me zooo goed voorstellen. Het is gewoon ook zo'n rot dag! Iedereen zegt, ach tegen die tijd ben je al lang zwanger, maar helaas, niet iedereen heeft dat geluk. Het had inderdaad zo mooi kunnen zijn op zo'n dag. Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag, verwen jezelf en kop op meid, geef de moed niet op. Dikke knuffel van mij Minka
Beste Marije, Ik kan het me heel goed voorstellen, over een maand is ook mijn uitgerekende datum. Maar probeer de moed erin te houden hoor, het komt vanzelf weer goed. Ik wens je in elk geval heel veel sterkte toe! Liefs, Sas
Bedankt voor jullie lieve woorden. Dat doet me echt ontzettend goed! En het komt ook allemaal wel goed, alleen niet zo snel als we gehoopt hadden.... En wie weet is er nog een kans deze maand, ik ben immers nog niet ongesteld... Nogmaals bedankt! Ik ben zo blij met deze site. Ik zou niet weten hoe ik er anders doorheen zou moeten. Mensen om me heen vinden dat ik het los moet laten en dat er ergere dingen zijn...pfff, op die reacties zit ik echt niet te wachten. Hier krijg ik tenminste begrip.
Hi Marije, wat een klotedag meis,ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen,ik heb het zelf ook meegemaakt... Ooit komt jullie tijd ook daar ben ik van overtuigd.. Sterkte meissie! Liefs en een knuff voor jou! -x-
Hoi Marije, Moeilijk he ? Ik zou gisteren uitgerekend zijn.... Het ergste vind ik nog wel dat niemand, behalve mijn zusje, die schat, niet aan die dag heeft gedacht. Inclusief mijn partner wat mij veel pijn heeft gedaan....... Sterkte ! Liefs Mo
He Mo, Dat is inderdaad erg, dat je eigen partner er zelfs niet aan gedacht heeft. Die gaat toch eigenlijk door hetzelfde.... Wel fijn dat in elk geval je zusje eraan gedacht heeft. Bij mij heeft 1 vriendin eraan gedacht, verder niemand (behalve mijn man gelukkig...). Ook mijn ouders niet. Mensen staan er verder ook niet meer bij stil, denk ik, terwijl die datum bij ons voor altijd in ons geheugen gegrifd staat. Jij ook heel veel sterkte en dat je snel nog een wondertje in je armen mag sluiten! Liefs Marije
Kan me zo voorstellen hoe je je nu moet voelen, hoop dat je een beetje de dag door bent gekomen en wens je heel veel sterkte, en hoop voor je dat de dag snel komt dat je een positieve test in je handen hebt.
Meid ik leef met je mee ik zou 20 okt uitgerekend zijn bij de 1e en 5 dec bij de 2e. Zo'n dag duurt lang en je voelt je flink ellendig. Ik hoop dat je hem een beetje doorgekomen bent Liefs Noes
Ook ik wil je even heel veel sterkte toewensen! Ik weet precies hoe je je voelt, ik wilde ook zo graag zwanger zijn op mijn uitgerekende datum maar dat was ook niet het geval bij mij en dat maakt zo'n dag extra pijnlijk. Ik hoop voor jou dat er heel snel een positieve test aankomt!
Het is zo begrijpelijk. Om jezelf door alle maanden te slepen, geef je jezelf een soort ultimaum. Dan ben ik waaarschijnlijk wel zwanger. Wat is het kl*te als dat niet gebeurd. Mensen die zeggen dat je je erovergeen moet zetten, snappen duidelijk niet goed wat jij nodig hebt. Ze proberen je misschien wat op te beuren maar het werkt averechts omdat ze het waarschijnlijk niet goed begrijpen. Veel sterkte Marije!