Hallo, Wij hebben di 1 april afspraak in UZ Gent (via ander forumlid, waarvoor nogmaals dank!) bij de prof. maar het komt qua timing eigenlijk even heel slecht uit. Is er iemand die iets later (eind april of mei) een afspraak heeft en met mij zou willen ruilen? Reactie mag ook in pb! Groetjes,
Hoi zoetje ik heb 12 juni een afspraak voor intake. Is jouw afspraak ook voor intake ivf? Ik zou wel willen ruilen als je natuurlijk 12 juni niet te laat vind. Mijn afspraak is om 9:30
Hi zoetje !! Ga je toch morgen niet meer naar gent? Zit er al schot in de zaak in nederland Hopelijk kun je iemand anders verblijden! Ben benieuwd! Liefs Bbibi
Hoi Bbibi, Helaas gaan ze in Nederland niets doen, kom net terug van de endo.. Als ze niet zouden vasthouden aan waarden en onderzoeken en puur kijken naar de klachten en daarop medicatie of behandeling gaven hoefde ik niet naar Gent..we gaan as do op vakantie en vorige week moest de cv ketel met spoed worden vervangen dus qua timing erg druk vandaar dat ik liever iets later had gewild ook ivm evt bloedprikken en uitslagen afwachten etc zou het te snel achter elkaar zijn geweest maar nu is op basis van bloedonderzoek bij de huisarts al gezegd dat het niet mijn schildklier is. Ongeacht het advies van de schildklier stichting of wat ze in het buitenland aan waarden hanteren! :x Hotelletje is geboekt, we rijden er vanavond heen en hopelijk morgen met medicatie en een goede diagnose terug Het is een beetje hectische tijd maar ik ben toch blij dat ik de afspraak van je kon overnemen, waarvoor nogmaals dank! Hoe is het met jou? Liefs,
Hi meis, Dank je wel lieverd! Ik hoop op een beter resultaat, ook voor jou! Wat lees ik nou over pas over 12 weken starten?
Hi meid, Pfff wat een geneuzel weer! Typisch nederland! Met hun rot standaard waarde en protocollen! Wij lopen altijd zoooo achter en staan nooit open voor een andere kijk of inbreng! Moe wordt je ervan! Bah ! Vind het zo naar voor je! Want anders had jij met een simpel pilletje misschien niet eens naar het buitenland gehoeven! Pfff! Nu gaat gent morgen dus toch door!? Nouja het had wel niet je voorekur maar wie weeer dat zij wel willen mee werken aan de thurax en kun je dan alsnog je behandelingen in nederland volgen? Bij mij doet weinig medicatie echt veel. Ik kreeg vrijdag de uitslag omdat ik weer moest prikken voor schildklier en zonder ophoging nu ik zwanger ben was mijn tsh zelfs gedaalt naar. 0,9 dus ontzettend goed. En ik slik maar anderhalf blauw pilletje ( laatste dosis!). Dus meid wie weet gaan ze jou daar ook bij helpen en ben je hopelijk zo ( blijvend!) zwanger. Hier rustif aan! Heb er nog steeds helaas geen goed gevoel over woensdag aaf echo dus super nerveus! Ben benieuwd hoe het gaat in gent! Laat je me ( per pb) nog weten hoe het ging? Veel succes! Groetjes
Hi meis, Precies dat wilde ik voorkomen maar door het stomme geneuzel over protocollen en niet voldoende bewijs of onderzoek naar de effecten van een klein beetje thyrax word ik dus wel gedwongen naar het buitenland te gaan om toch maar een receptje te krijgen (hoop ik) Al heb ik een lichte TSH verhoging, ik reageer gewoon te hevig dus een beetje meds zou bij mij ook groot effect kunnen hebben maar hier ga ik het niet krijgen.. Ze hebben maling aan het advies van de SON en buitenland is een vies woord, dat is idd pas bah! En ik kan nu wel uit mijn vel springen maar dat heeft geen zin dus vanavond op naar Gent. Mijn fa weet nu wel dat ik naar Gent ga en hij werkt zelf samen met DD dus had ik hem meegaander verwacht maar helaas houdt hij te veel vast aan zijn idee dat een zwangerschap ook met deze waarden mogelijk is.. Prima, maar ik ben nog steeds niet weer zwanger en ook niet klachtenvrij maar niemand weet waar ze dan vandaan zouden moeten of kunnen komen..en iedereen is het wel met me eens dat het klachten zijn die passen bij een hypo.. Om gek van te worden! :x Ik laat het je per pb weten , zal wel ff snel zijn ivm drukte voor de vakantie Oei, wel jammer dat je zelf nog geen goed gevoel hebt, hopelijk slaat dat helemaal om na een mooie, goede echo wo avond! Liefs,
Nou echt belachelijk! Zeker nog wel omdat jou FA samen werkt met DD! Zou je juist zeggen dat hij het wel wil proberen! Wat kosten die pilletjes nou? Niks vergeleken een nieuwe ivf poging! Artsen denken zoooo niet na! Hoe krijgen we de gezondheidszorg nog duurder *zucht* .. Hopelijk willen ze in gent wel met je mee denken! Ik ga voor je duimen! Ik hoor het wel en alvast een helemfijne vaka tie gewenst! Even lekker bijkomen! Xx
Zoetje69, ik was je kwijt! Had ik dit bericht maar eerder gezien. Ik heb op 30 juni een intake en ik had best willen ruilen. Ik zie dat je toch bent gegaan. Ik zie je binnenkort in het Gent topic? Maar eerst: fijne vakantie!