Mijn vriend en ik hebben besloten om het nog 1 keer te proberen zonder de uitgebreide onderzoeken. We doen wel het cromosonen onderzoek want dat kan altijd, zwanger of niet maakt dan niet uit. Maar de uitgebreide onderzoeken zoals de stollingsonderzoek kan pas als je 10 weken ontzwangerd bent. En dan moet je ook nog 2 a 3 maanden wachten op de uitslag. Dus dan zijn we bijna een half jaar verder. En aangezien ik deze keer 'schoongemaakt' ben, hebben we er meer vertrouwen in. We zien wel waar het schip strand deze keer. Duimen jullie voor ons dat het nu wel mag lukken??
natuurlijk ga ik heel erg hard voor jullie duimen meis!!! dikke knuffel en heel veel succes gewenst!! liefs, Neeltje
Lieve PRDM, heel veel succes! En hopelijk lukt het, juist als je het eigenlijk niet meer verwacht, ineens wel uit zichzelf! Wat houdt chromosomenonderzoek in? Waar kun je dat laten doen? Wij zijn zelf ook aan het kijken wat voor onderzoeken er zijn na herhaalde miskramen, en ik hoorde dat chromosomenonderzoek niet zo ingrijpend is. Groetjes, Wendy