2016 starten met IVF

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hel00n, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    hallo allemaal,

zoals de titel al zegt.. starten met IVF in 2016.
    wij hebben vandaag het intake gesprek en prikinstructie gehad. ook gelijk de uitgangsecho gemaakt, omdat mijn menstruatie ieder moment kan komen. de arts vertelde dat ze in beide eierstokken al wat zag.. 20 rechts en 17 links. daardoor de hormonen, die ze in eerst instantie op 125eh had gezet toch terug naar 100eh gezet. omdat de kans op overstimulatie anders te groot is.
    zijn er meer mensen die nu gaan starten? zodat we ervaringen enzo kunnen uitwisselen??

groetjes heleen

2. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Hoi Heleen!
    Wij zijn ook net gestart maar dan voor icsi
    Afgelopen zaterdag voor het eerst decapeptyl gespoten. Viel me reuze mee. Ik moet vandaag men laatste pil nemen en dan een bloeding afwachten. Dag 2 mag ik dan ook fostimon bij gaan spuiten.
    Heb vorige week wel een echo gehad voor eventuele cystes maar gelukkig niets te zien. Ze verwachten rond de 20 ste de eerste punctie.
    Erg spannend allemaal!
    Hoe lang ben je al aan het spuiten? En wanneer verwacht jij ongeveer de punctie?
    Heel veel succes iig!

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje wat snel gaat alles bij jullie! Bij welk ziekenhuis zit je?

Ik heb 13 januari de intake. Maar ik moet vast eerst aan de pil en een behandelgesprek, ik verwacht pas in maart minstens te starten.

Succes! Ik hoop dat je snel een succesvolle punctie krijgt!

4. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    hallo,
    Leuk dat jullie reageren!! ik ben nog niet begonnen.. vanmorgen dan intake en prikinstructie gehad.. 17 dec zijn we al naar een infoavond in het UMC Utrecht geweest en in sept en oktober hebben wij al IUI geprobeerd.. dit is helaas niet gelukt, vandaar nu IVF. ik begin wanneer ik nu ongesteld wordt.. ik verwacht dit op kort termijn aangezien het vandaag mijn 29e cyclus dag is. mijn punctie zal dus iets later dan de 20e zijn, maar veel kan het niet schelen. is het voor jullie het eerste kindje? voor ons namelijk de 2e.
    groetjes en succes deze maand!!

5. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Ja erg fijn dat het zo snel gaat!
    Ze zeiden eerst 3 weken pil...Nou dat we maar 12 dagen dus dat was ook weer een meevaller!
    Wij zitten in het amphia zh Breda.
    Erg tevreden over dit zh!

Succes met je intake! Kan ineens snel gaan!

6. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Wat jammer dat iui jullie niet verder heeft geholpen! Nou hopelijk een mooi begin van het nieuwe jaar met ivf!
    Voor ons is het t eerste kindje!
    Jij ook succes!

7. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    wij zijn nu sinds dec 2013 bezig voor een tweede kindje. de eerste zwangerschap liet 19 maanden op zich wachten.. we hadden toen een zaad onderzoek gehad en deze moest na 3 maanden herhaald worden om te kijken of de kwaliteit en hoeveelheid structureel slecht was.. in de tussentijd werd ik spontaan zwanger.. vorig jaar na een half jaar ook zwanger geweest.. dit heeft helaas maar 7 weken geduurd.. nu dus alweer ruim 1,5 jaar verder.. ik moet wel zeggen.. dat ik die 19 maanden voor de eerste.. zwaarder vond en langer vond duren dan nu.. dus begrijp wel hoe jullie je voelen.. essie87.. houdt dit in dat je 28 jaar bent.. want dan zijn we even oud;) haha..

groetjes

8. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Gelukkig kan ik niet meepraten over een miskraam! Lijkt me vreselijk om mee te maken.
    Ja bij ons is het erg snel gegaan. Zijn precies na een jaar na de dokter gegaan. Vanuit daar doorgestuurd. Daar kwam al snel uit dat bij mij alles in orde was. Had ook een mooie cyclus van ongeveer 28 dagen. Maar bij mijn vriend het zaadonderzoek slecht was. Tenminste erg weinig bewegend. Dus vandaar dat er al snel werd besloten om voor icsi te gaan.
    Dus binnen een aantal maanden van zelf proberen naar icsi is voor ons erg fijn! Eindelijk een 'echte' kans!

Ik ben Idd 28! :)

9. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik ben gister begonnen met de eerste prik Decapeptyl, viel mij ook reuze mee! Ik heb als alles goed gaat, begin februari mijn punctie.
    Daar zit ik wel erg tegen op, hopelijk hebben we allemaal goed nieuws de komende weken/maanden ! :)

Liefs

10. Olli

Olli Lid

1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Hoi, ik zou ook graag mee lezen en schrijven.
    Sinds een week ben ik begonnen met decapeptyl injecties. Het valt me vooralsnog mee. 14/1 heb ik m'n eerste echo.
    Gr Ol

11. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Lopen we allemaal ongeveer gelijk!

Wat moeten jullie verder nog spuiten?
    Ik moet voor te stimuleren fostimon 150 spuiten

12. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Spannend! Ik heb de 19e mijn eerste echo, ik ben benieuwd!
    Hebben jullie al iets van bijwerkingen van de injecties?

Ik moet decapeptyl spuiten, halve wege de maand komt daar ook Menopur bij.

En voor de punctie nog pregnyl

13. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik mag ook van start,zie handtekening! 5-2 sta ik ingepland voor eerste echo

14. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik reageerde net al in een ander topic op je Sunshine, wat fijn dat je eindelijk kan gaan beginnen met het traject !
    Zit je er tegen op?

15. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    hallo dames,
    we zijn weer een tijdje verder. ik ben op zaterdag 9-1 ongesteld geworden en heb gisteren mijn eerste injectie gezet. het viel me erg mee en voelde er werkelijk niets van.. hopelijk blijft dit zo.. ik heb maandag 18-1 de eerste FM. spannend dus.. hoe ver zijn jullie??
    groetjes en succes allemaal!

16. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Ik heb ook maandag de eerste fm. Dit is onze laatste ivf poging

17. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Hoi meiden!
    Hoe is het met jullie!? Was jullie kwijt door de verplaatsing naar clubs!
    Ik mag morgen voor de eerste fm meting! Spannend!
    Hoe voelen jullie je? Ik heb eigenlijk nergens echt last van.
    Wel merk ik dat ik een opgeblazen buik heb. En wat gerommel in me buik elke keer!
    Jullie last van de hormonen?

18. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Succes morgen essie. Merk tot nu toe niet heel veel van de hormonen, beetje hoofdpijn en thats it.

19. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Hoi dames!
    Vandaag eerste fm meting gehad!
    Zag er goed uit. 10 follikels te zien.
    Wel de medicatie wat terug geschroefd. Anders waren ze bang voor overstimulatie als er nog meer gaan groeien! Dus nog ff spannend!
    Verder positief dus!
    Maandag terug voor de volgende echo.

Ze verwachten donderdag of vrijdag de punctie!

20. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Spannend! En goed nieuws! Ik mag maandag voor de eerste fm. Er gebeurd wel van alles in m'n buik...

Deel Deze Pagina