2x per maand ofzo Ik heb alles op automatische incasso, denk om mijn uitgaven en ik kijk alleen of alles wel goed gaat.
Sowieso op de dag dat mn salaris gestort wordt en op het moment dat ik de huur van mijn woning verwacht hehe. Momenteel vliegt het er aan alle kanten uit, dus nu check ik iets vaker dan gemiddeld om te kijken of het er nog op staat of dat ik even een stukje van mn gespaarde geld van die maand terug moet storten. De geboortekaartjes en de notaris moeten nog betaald worden en dan is het weer klaar
Meerdere keren per dag. En zowieso vaak als ik wat meer moet uitgeven dat ik niet voor paal sta als hij bijv. Geen saldo aangeeft ( als er net iets is afgeschreven bijv)
Wel regelmatig krijg nu per week ipv per maand geld dus soms onhandig met rekeningen die afgeschreven worden
Verschillend. Soms meerdere keren per dag, soms een paar dagen niet. Maar iig wel met grote regelmaat.
Meerdere keren per dag. Bij mij ook een soort tik. Ik doe ook de financiën bij ons thuis. Ik wil graag controle over wat er uitgaat en binnenkomt Manlief checkt nooit, hij vraagt mij ook altijd of er genoeg op staat
Twee a drie keer per week. Alleen als mijn salaris wordt gestort kijk ik wel iets vaker, om te zien of het dan ook klopt. Meestal check ik even om te kijken of alles ook gelijk betaald is, en of er wat over gemaakt moet worden. Mijn man kijkt eens in de maand.
Alleen als ik een rekening betaal of iets bestel via internet, kan variëren van eens per maand tot een paar keer per week. Bijna alles gaat automatisch gelukkig.
Zeker elke dag. Om te kijken of alles goed loopt, om te kijken of er geen extra afschrijvingen gedaan worden waar ik geen rekening mee had gehouden en waardoor het niet meer uit zal komen. Kleine moeite en ik vind het absoluut niet raar dat mensen goed zicht houden op hun financien.
Eerder keek ik vrijwel nooit naar mijn saldo, alleen als ik moest internetbankieren zag ik het. Nu heb ik de RABO-app, waarmee je super makkelijk in kunt loggen. Nu kijk ik meerdere keren per week.