Alleen als ik via internet iets bestel, eigenlijk. Dus soms zit er maar een week tussen en soms een maand ofzo. Buiten de momenten dat ik een rekening moet betalen, kijk ik er eigenlijk niet naar. Er komt elke maand geld op binnen als onze salarissen zijn gestort en dan gaat er automatisch al een bedrag naar mijn spaarrekening. Uitgaven gaan via de pinpas. En aan het einde van de maand gaat het restant wat er nog op staat vanzelf naar de spaarrekening. Dat is mijn eigen rekening, waar ik de 'leuke' dingen voor mezelf van betaal. Mijn man beheert onze gezamelijke rekening waar de 'saaie' dingen van af gaan (hypotheek en verzekeringen enzo.) Hij kijkt wel minstens 1 kee per dag, geloof ik.
Gemiddeld 1 x per week denk ik. Niet vaak in ieder geval, ik weet meestal wel ongeveer wat er op staat. De meeste online bestelling betaal ik met Paypal, dus dan zie je ook niet wat er op je rekening staat.
Ik kijk meerdere keren per dag. Waarom? Omdat ik tot 2x toe wel eens heb mee gemaakt dat er onterecht geld van de rekening was afgeschreven, daar heb ik toen zoveel gezeik mee gehad dat het nu een soort routine is geworden dat ik sowieso altijd even aan het einde van de dag kijk of alles nog klopt. Kleine moeite want heb gewoon een app op mijn telefoon dus het is zo gecheckt.
2-3 keer per week heb ik gestemd. Al is het de ene week vaker dan de andere, hangt er vanaf hoe vaak ik naar de supermarkt/ de stad moet om iets te kopen. Ik heb namelijk een periode in mijn leven constant zwaar in het rood gestaan en het was altijd de vraag of ik nog wel iets kon betalen. Paar keer bij de kassa gestaan dat ik niet kon afrekenen. Dat heb ik zo beschamend gevonden dat ik nu echt iedere keer controleer voordat ik ergens ga pinnen...
Haast nooit, als ik eens echt een dag ga winkelen wil ik zeker weten dat ik kan pinnen. ooit eens voor schut gestaan.
Beetje wisselend, gemiddeld denk ik 1 keer per dag, soms een dag niet en soms (als er salaris moet komen) dan kijk ik meerdere keren per dag. Maar goed, ik doe ook de financiën hier thuis dus hou alles goed in de gaten en als ik wat moet betalen zie ik automatisch het saldo.
erg wisselend soms meerdere keren per dag ivm betalingen die mensen gedaan hebben ivm verkoop spullen soms kan het zo een paar dagen tussen zitten
Heb op anders gestemd : meestal 1 keer in de week ofzo... Of ik moet toevallig wat moeten betalen dan misschien vaker. Soms ook wel twee weken niet.
Ik check het denk ik 1 of 2 x per maand en voorafgaand aan vakanties om te kijken of het nodig is iets van mijn spaarrekening af te halen oid. Collega's van mij checken ook steeds hun saldo op de dag dat het salaris wordt gestort. Ik niet. Ik weet dat het wordt gestort en maak me daar totaal niet druk om
Nooit. Ben mn inlogcode vergeten. Op vriend zijn rekening gemiddeld 2 x per maand denk ik, misschien minder.
Als we rekeningen betalen die niet via incasso gaan, dus 1 a 2 keer per maand. De spaarrekening wordt automatisch gevuld en de meeste zaken lopen via vaste stortingen en incasso. Daarnaast loggen wij alleen in via onze laptop en zorg ik ervoor dat alle cash, geheugen en cookies daarna opgeschoond worden. Het is nogal een proces, daarom kijken we amper ooit : ) Op devices waar allerlei apps op staan zou ik mijn inloggegevens absoluut nooit invoeren, dat is zo lek als een mandje.
Bijna nooit. Misschien eens per twee weken. Ik kijk eigenlijk alleen op de dagen wanneer ik verwacht dat een groot bedrag wordt afgeschreven (zoals de huur) of wordt gestort (toeslagen, salaris) en tussendoor hoogstens een keer als ik een grote uitgave wil doen om te kijken of mijn saldo dat kan hebben. Anders vind ik het niet interessant. Ik weet dat ik maandelijks wel rond kan komen zonder in de min te belanden dus waarom zou ik dagelijks checken?
Ik heb anders gestemd Ik check het saldo eigenlijk alleen maar als ik niet zeker weet dat er genoeg geld op staat en ik naar een winkel toe moet. En dat is niet zo vaak, dus ik denk 1 tot 4 keer per maand.