Onderzoekje; hoe vaak check jij je saldo via internetbankieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak check jij je saldo?

1. Meerdere keren per dag

2. Eens per dag

3. Eens per twee-drie dagen

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heeeeeel vaaak

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    2 à 3 keer per maand?

Enkel als ik een overschrijving moet doen (elektriciteit, water, telefoon) en er dus toch in zit.

Ik weet dat er standaard genoeg buffer op de rekening staat.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dit!

4. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedere dag

5. Sinds ik een appje op mijn telefoon heb kijk ik elke dag wel een paar keer :p Het is inderdaad net als mail checken.... Gewoon een (slechte) gewoonte. Al vind ik het niet zo slecht, want ik weet teninste zeker dat ik nog voldoende saldo heb op elk moment van de dag :p

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Soms een paar keer per week, maar soms ook drie weken niet. Ik maak me niet druk dat we het eind van de maand niet halen.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    echt weinig.... staat altijd wel genoeg op. misschien 1x per maand

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ongeveer 2x per week. Maar dat doe ik dan om te checken of er geen vreemde bedragen afgetrokken zijn.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Nooit...het komt wel goed.

Ben benieuwd wat degenen invullen die op toeslagendag om de 30sec zitten te refreshen.

10. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Hmmm, ik ben een vreemde eend in de bijt. Ergens weet ik wel dat het dom is, maar toch check ik mn salso niet eens één keer in de twee maanden. Het is eigenlijk gewoon te makkelijk om van mij te stelen, want ik heb nooit een flauwe notie van hoeveel geld ik zou moeten hebben. Ik scan mn creditcardafschriften wel elke maand op rare namen e.d., maar zelfs die bedragen check ik eigenlijk nooit goed, wel globaal. Ik heb mn saldo in 2015 bijvoorbeeld nog maar één keer gecheckt. Als ik zou moeten schatten hoeveel er nu op mn rekening staat, is er een grote kans dat ik er heel slecht op sta. Ik durf niet eens te schrijven hoeveel ik er naast zou kunnen zitten.

Hmm, nu voel ik me zo slecht, dat ik -zodra ik mn abn-amro internet ding weer heb gevonden - toch even ga kijken. ;)

11. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113

Hahaha, baas boven baas kennelijk. Voel me gelijk een stuk beter, dank je :p.

12. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Dagelijks. Omdat wij het niet zo breed hebben dat er altijd zekerheid is over geld.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Haha moet er eerlijkheidshalve bij vermelden dat mijn man wel checkt op gekke afschrijvingen ofzo..maar niet om het saldo te checken

14. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Momenteel heb ik vaak contant geld in mijn portemonnee voor mijn boodschappen, dan check ik mijn rekening wat minder vaak.
    Normaal pin ik eigenlijk alles. Dan kijk ik wat vaker, ik zorg dat er nooit heel veel geld op mn lopende rekening staat, dus maak regelmatig wat over van en naar mijn spaarrekening.

15. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Bijzonder... ik weet wat er in komt en uitgaat in grote lijnen. Dus euh... ik check alleen als ik zelf een overschrijving verricht of om te controleren of salaris van ML binnen is (dat wil nog weleens mis gaan).

16. mumija

mumija Niet meer actief

Het liefst zo min mogelijk :D.

Maar als inderdaad m'n toeslag moet komen of de kinderbijslag, of onze salarissen, dan het liefst om de 5 minuten.:cool:

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Een keer in de week ongeveer, misschien om de 2 weken. Ik weet precies wanneer er wat binnen komt eigenlijk en ook wel zo'n beetje wat er uit gaat. Een enkele keer kijk ik wel eens tussendoor om te zien hoeveel er nog op staat omdat ik dan een aantal keren gepind heb, maar ik kijk niet dagelijks en zeker niet meerdere keren per dag :)

18. mumija

mumija Niet meer actief

Waarom ben je daar benieuwd naar?:(

19. tuc

tuc Niet meer actief

Gewoon een grapje...that's it.

20. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Maar voor mensen die meerdere keren per dag kijken, ik ben echt benieuwd..

1. Waarom? :) Ik bedoel: verandert er zoveel per uur op je rekening? Ik neem aan dat bij de meesten geen tig dingen per dag automatisch worden afgeschreven. Pinbetalingen ben je zelf bij :)

2. Zorgen jullie dan elke keer dat je via veilige verbinding inlogt en de overige apps (met toegang tot data op je tel) blokkeert enz? Lijkt me best gedoe om zovaak per dag veiligheid te checken, Wi-Fi uit te zetten als je niet thuis bent enz..

Deel Deze Pagina