Haha dit heb ik exact. Lijkt wel facebook ofzo. Gewoon kijken. Terwijl we geen geldproblemen hebben of gehad we kunnen alles gewoon betalen. Maar ik ben ook altijd wel aan het rekenen hoeveel we overhouden die maand en wat ik dan nog kan kopen of extra kan sparen etc...
Ik kijk best vaak. Gewoon een soort raar automatisme. Whatsapp Facebook mail internetbankieren-app. En vandaag heb ik al wel 10 keer gekeken of t bedrag echt klopt, zo'n mooie meevaller van de belastingdienst!!!
Ik kijk nu helemaal vaak Mijn man is net van baan gewisseld en ergens deze week krijgt hij als het goed is voor het eerst salaris en ik ben gewoon benieuwd wanneer dat dan is En het stomme: ik krijg een mailtje als er een bedrag van hoger dan 100 wordt bijgeschreven! Dus ik hoor het vanzelf. Maar toch he...
Mijn "eigen" rekening zelden (het is wel "ons" geld), omdat daar alleen maar geld bij opkomt en niks vanaf gaat. Als ik kijk is dat puur uit nieuwsgierigheid Gezamelijke rekening wel af en toe, gewoon om een overzicht te hebben wat er binnenkomt en af gaat 1 a 2x per week denk ik..
Ik denk eens per week gemiddeld ofzo Soms wat vaker als ik geld verwacht of als er juist een bedrag af gaat, of als ik iets online gekocht heb, even chekken of t betaald is. Maar soms ook een hele tijd niet. Meestal wel met toeslagen, en loon en tekening van kinderopvang dagen, Ohja en ik kijk vaak of de allimentatie al betaald is, dat doet hij nooit optijd dus dan kijk ik van heb ik t al ontvangen ja of nee
Dagelijks om te kijken of er juiste bedragen er af zijn. En mocht ik op een betaling wachten (bijv iets verkocht of iets wat teruggestort moet worden) 2x per dag.
Ik wekelijks. Heb een weekloon aangezien ik voor een uitzendbureau werkt. Deze maken nogal vaak fouten dus moet elke week even checken. Alles gaat naar de gezamelijke rekening en vriendlief kijkt dagelijks.
Hier wel 10 keer per dag! En eigenlijk totaal zonder reden want zit nooit zonder. Het is al eerder gezegd hierboven maar mijn ING-app doet gewoon mee in mijn rondje Facebook, ad.nl, whatsapp etc.
Altijd als ik ergens moet betalen, haha. Ben zwaar paranoïde voor het 'geen saldo, betaal anders' tijdens het betalen aan de kassa ookal gebeurd dit nooit
maar geven jullie dan ook meer uit, ongemerkt? juist omdat je weet wat er op staat denk je dan niet Ach ik heb toch genoeg geld op mijn rekening.
oh ik heb dit wel eens, daar schaam ik me niet voor. ik heb 2 rekeningen waar ik bewust krap op sta, omdat ik geen rente krijg over het bedrag wat op de gewone rekening staat. mijn moeder heeft ooit gehad dat ze dit had, en toen schaamde ze zich zo erg... ik weet dat nog erg goed, ik zal een jaar of 4/5 geweest zijn. Als het me overkomt dan zeg ik gewoon,` even mijn andere pas gebruiken`. ik weet dat ik genoeg heb, maakt mij het uit wat een ander denkt.
Haha ja ik ben ook constant aan het rekenen! Dan ga ik na het checken gelijk door naar de rekenmachine, dan denk ik na wat er allemaal nog afgeschreven gaat worden en welke toeslagen ik nog ga ontvangen en dan bereken ik wat ik waarschijnlijk over zal houden aan het einde van de maand.
neehoor want zodra mijn salaris is gestort gaat alles naar aparte rekeningen voor de vaste lasten etc. Dus wat op mijn betaal rekening blijft staan kan ik 'gewoon' uitgeven.