Vtech lanceer en leer ballenbaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Beitsche, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo allemaal,

Gisteren had ik een topic over de elefun ballenbaan geopend. Daar heb ik veel reacties op gekregen (dank daarvoor :) ). Een aantal van die reacties gingen niet over de elefun ballenbaan, maar over de vtech lanceer en leer ballenbaan. En daar heb ik nog een paar vraagjes over, dus vandaar dit topic.

Ik vroeg me af welke batterijen er in deze ballenbaan moeten?

En daarnaast vroeg ik me af hoe vaak er een bal uit de baan vliegt. Misschien een beetje een gekke vraag, maar mijn zoontje vind het geweldig om achter een bal aan te kruipen. En de elefun kun je zo zetten dat de ballen de kamer in rollen. Dus vandaar deze vraag ;)

Verder ervaringen met deze ballenbaan? Maakt hij veel lawaai? Negatieve dingen? Positieve dingen?

Alvast heel erg bedankt

2. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
  3. Maia

Maia Niet meer actief

Volgens mij gewone batterijen, ze vliegen er hier regelmatig naast, de liedjes zij luid en hoogst irritant maar hij is hier echt een succes. Fleur vindt hem nog steeds leuk en Tim ook inmiddels

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    De liedjes zijn heeeeel irritant (spelen, zingen, dansen, doe maar mee! Rol met de ballen, jippiejajee! :D), maar mijn zoontje heeft wel veel lol er mee gehad, en nog wel eens af en toe. Al moet ik wel zeggen dat wat hij het allerleukste vindt is om allerlei andere voorwerpen erin te gooien, die ik er dan vervolgens met een vork uit kan gaan zitten pielen.

De ballen gaan denk ik 50/50 erin of vliegen eruit.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook veel lol mee gehad! Je kan een poortje openzetten, dan rolt de bal eruit en over muziek toetsen. Ook spuit het af en toe zo hard dat echt de kamer in gaat.
    Hier in elk geval veel lol van gehad, maar ze in er te groot voor geworden. Heb er dus eventueel een te koop voor je....

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Wij hebben m ook, leuk ding! Maakt wel veel herrie en de ballen vliegen er meestal naast. Ons zoontje vindt m geweldig!

7. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja, soms wordt je gek van de muziekjes maar hier een groot succes. Ook erg sterk want hier gaat het apparaat ook de hele kamer door met veel gebons en lawaai.

Ballen gaan overal naartoe, kan die genoeg achteraan vangen.

8. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Bedankt voor alle reacties.

Ik heb deze besteld en ik ben benieuwd wat mijn zoontje en mijn dochter( 5 jaar, maar ik denk dat zij deze ook nog wel leuk gaat vinden) ervan vinden.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had hem gekocht via Marktplaats. Voor de jongste, maar de oudste liep er mee weg! 1x letterlijk. Had ie dat ding opgepakt en aan de andere kant van de kamer gezet, zodat hij er zelf mee kon spelen :)

Deel Deze Pagina