2008 begint goed

Discussie in 'De lounge' gestart door lover, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hallo meiden,

Mijn nieuwe jaar begint al goed :( (niet dus)
    Ik heb afgelopen woensdag een onderzoek gehad bij de g.loog ivm menstruatie klachten en pijn klachten.
    Wat blijkt er zit iets op mijn baarmoeder.
    90% kans op poliep of vleesboompje.
    En ik zei die 10% dan toen zei ze nou dat kan k zijn maar gaan we niet van uit en als het wel mocht zijn zitten we er heel vroeg bij.
    Dus 22 januari 2008 om half 2 gaan ze het weg halen en op de kweek zetten.
    En het baale is ik ga niet onder narcose en krijg ook geen verdoving.
    Moet alleen drie pillen 1 uur van te voren in nemen :confused:

En dan kunnen ze ook zien of dat de reden was dat ik niet zwanger meer kon raken.
    Want verder zag alles er goed uit.(eierstokken)

Dus hoop dat het nog heel lang mag duren voor het 2008 is ;)

Liefs Lover

p.s

Sorry dat ik de laaste tijd niet meer zo actief ben want ben erg druk ivm de feestdagen die er aan gaan komen.
    Moet nu ook weer werken dus ga gauw afsluiten.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He wat balen!

maar je hebt nog een maand voor 2008 begint, hopelijk begint het heel goed voor je, met goed nieuws!

3. Niet meer actief

jeetje dat is schrikken zeg, veel sterkte alvast en hopelijk is het geen K

4. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Veel sterkte!

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    jeetje ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen...

6. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, is inderdaad balen, maar als het een poliep op je baarmoeder is kan ik je geruststellen, ik heb er ook al eens weglaten halen, en ik voelde er bijna niets van, bij mij viel het mee, wel succes en ik hoop voor jou dat het ook mee valt.
    Kikker

7. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Het is een vervelend gevoel om zoiets weg te laten halen, maar niet heel pijnlijk hoor...ik hoop dat dat een beetje gerust stelt. Verder hoop ik idd dat het iets heel onschuldigs is! Veel succes in ieder geval...

8. Sterkte! Maar misschien eindigt jouw verhaal verder in 2008 wel héél positief met het nieuws dat je zwanger bent geraakt (doordat hetgeen dat in jouw baarmoeder zat en nu is weggehaald de kans op een zwangerschap verkleinde...) :D

9. Niet meer actief

Een paar maand nadat er bij mij verklevingen enz zijn weggehaald was ik zwanger van mijn eerste kindje (2de zs, want 1e was mk)

Dus het kan ook goed nieuws zijn, je baarmoeder word volledig in orde gezet voor een kindje moet je maar denken!

10. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel meiden voor jullie reactie.
    Ben nu minder gespannen.
    Heb wel een goed gesprek met mijn man gehad want ben afgelopen vrijdag 38 geworden.
    Heb gevraagt stel dat de g.loog zegt je kan nu weer voor een zwangerschap gaan of hij dat nog wel zal willen want als de uitslag rond die tijd bekent is is hij bijna 44.
    En hij zei al (hij is geen praater) dat hij eigelijk wel baalde dat het maar nooit gelukt was en hij dat wens ook niet uit zijn hoofd kreeg.
    En dat hij als alles goed is en gezond nog wel een kindje wil. :thumup:
    Dus hebben we besloten om er nog 1 jaar voor te gaan.
    Als ik 39 word gaat dan echt de knip er in. ;)
    Vanaf februari 2008 (als alles gezond is)heb ik nog maanden om te oefenen ;)

Liefs Lover

Ik hou jullie op de hoogte en 2008 ga ik zeker weer actief mee doen ;)

Deel Deze Pagina