Jongens sportkleding Voor jezelf of voor je hele team. Van volledige voetbaltenues tot alleen maar een trainingspak, een voetbalshirt, een voetbalbroekje, voetbalsokken of voetbalschoenen. Merken als Puma, Nike en adidas zorgen ervoor dat jij niet alleen naast het veld maar ook in het veld er goed uit ziet. Ik ben op zoek naar sportkleding voor mijn zoontje (4,5 jaar: mt 116-122) en omdat ik een kortingsbon heb van de wehkamp zoek ik daar eens.. en dit is wat ik te lezen krijg... Mijn hemel, alsof de wereld uit alleen voetbal bestaat... Ik vond het best raar. (even van me af schrijven)
Dat is alleen een inleidend stukje Verder staan er namelijk gewoon allemaal soorten sportkleding...tennis, voetbal, wintersport, buitensport, algemeen et cetera)
Inderdaad, even verder kijken dan je neus lang is Dit is een inleidend stukje, verderop hebben ze ook andere sportkleding.
Sorry maar als je op kinderkleding kijkt en jongenskleding (en we zitten hier toch op een site die over kinderen gaat?) dan kom je alleen deze tekst tegen. Ik vind dat raar
Oja, joh.... lees jij nog eens... kinderkleding jongenskleding sportkleding Wat lees jij? Ik ben heel benieuwd hoe lang jouw neus is namelijk
Heb een lange neus Nee eff serieus, als je op het kopje sportkleding klikt, kun je daarna toch je voorkeur aangeven, bijvoorbeed fitness kleding, tennis kleding
Inderdaad, qua tekst staat er echt alleen maar een verhaaltje over voetbal. En de categorieën die ze hebben is niet heel veel meer: Algemeen outdoor Algemeen sport Casual sport Fitness/training Tennis Voetbal Wintersport
Ze zullen best andere sporten kennen, maar een bedrijf als Wehkamp richt zich uiteraard vooral op de doelgroep, en past haar introteksten daarop aan. Dat lijkt me commercieel gezien vrij logisch. Iemand die kleding zoekt voor bijvoorbeeld een kleine schermer in de dop zal zich ongetwijfeld niet tot Wehkamp wenden...
Dat snap ik maar kleine jongetjes horen duidelijk te voetballen. .. en ik begrijp ook wel dat dat commercieel waarschijnlijk handig is.. het viel me gewoon op. Hier namelijk een jongen die werkelijk niet weet wat hij met zo'n bal zou moeten
Tja, voetbal is nou eenmaal ontzettend populair. Ik als ex-voetbalster snap dat volkomen . Mijn man die het voetballen een wat minder warm hart toedraagt, is het wel met jou eens . en: gefeliciteerd! Hopen op een goede zwangerschap!