Die kan je misschien vertellen wat je haar kan geven zodat het verdund wordt in de maag ofzo. Net zoals je na sommig poetsmiddel koffiemelk moet geven maar lijkt me dat olie daarop gaat drijven.
Zou ook even bellen. Ik probeer me zelf even in jouw situatie voor te stellen; en ik denk dat ik dan toch eerst een vinger in de keel had gestopt. Of dit juist is geen idee, maar ik denk dat die handeling mijn 'moeder gevoel' zou zijn geweest. Sowieso even bellen
Zou het spoed nr, wat ze als het geod is doorgeven op het antwoordapparaat, even bellen, Als ik even google kom ik soms ook vervelende berichten tegen. edit; dat is bij petroleum houdende olie, dus niet bij baby olie
Als het een branderige vloeistof is moet je laten drinken om te verdunnen en naar het ziekenhuis en in dit geval volgens mij laten spugen en ook het ziekenhuis bellen. En niet even wachten totdat de dokter zijn boterham op heeft.
Volgens de dokter kan het geen kwaad. Moet haar alleen veel laten drinken en er bestaat een kans dat ze diarree krijgt maar verder was het niet schadelijk
Ik wou net zeggen; het werkt vast heel laxerend. Ze kan er denk ik ook wel misselijk van worden, het is behoorlijk vet. Sterkte!