dinsdag geslachtsbepalings echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door claudia2008, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi,

We hebben a.s. dinsdag een echo waarbij we hopen het geslacht te kunnen zien van ons beebje...ben dan nog net geen 17 weken...bij mijn dochter hebben we met 18 weken een echo voor het geslacht laten maken en toen was het overduidelijk...denken jullie dat het met 16 weken en 5 dagen ook goed zichtbaar zal zijn...mits de kleine er dan natuurlijk ook goed voor gaat liggen....:D

Groetjes claudia

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik denk het haast wel als je kindje goed ligt idd...maar of ze je zoveel procent kans geven als een 20wk echo??? Geen idee eigenlijk. 100% krijg je nooit dus :)

Wel erg spannend zeg, heel veel plezier en hopelijk krijgen jullie t geslacht te horen.:D

Ik denk van wel met 16wk, heb ook nooit gesnapt waarom je moet wachten tot 20wk echo?? :p

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    tja en anders moeten we nog 3 weken wachten.....hoop het niet!!!! ben zooooooo nieuwsgierig..raar eigenlijk want heb geen echte voorkeur voor een jongen of meisje......bij de nekplooimeting zag de echoscopiste het al een klein beetje...ze heeft toen al gezegd wat ze dacht....maar dat was wel erg vroeg (toen was ik nog geen 13 weken zwanger...) om een uitspraak daarover te doen vind ik...maar ja..misschien is ze wel een erg goede echoscopiste! :D

4. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb hem morgen en ben dan nog nét geen 17wk.
    Ze zei tegen mij dat ze het wel kunnen zien hoor, mits de beeb goed ligt indd :D
    Ben zooo zenuwachtig, hihi!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb met 15w6d de echo gehad....duidelijk te zien....mijn ecoscopiste geeft zelf lessen aan artsen, was particulier, dus die was wel goed....heeft bij mij een vroege 20 weken echo gedaan, komende vrijdag krijg ik de officiele 20 weken echo(volgend weekend gaan we namelijk op vakantie), deze echo is gewoon in het ziekenhuis

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Kijk maar eens in me album- echo foto's - en dan in het midden staat een echofoto waar 16 weken bij staat maar dat was op 9 maandenbeurs en was toen precies 15 weken. Hij is ontzettend duidelijk!
    Heb toen gezegt dat ik 16 weken was omdat ik bang was dat ze het anders niet deden.. Vandaar ;)
    de foto staat links naast de foto van een buikband met I (l) my baby

Maar dan moeten ze wel goed liggen natuurlijk!

7. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi hoi ,
    Ik heb met 16 weken en 1 dag een pretecho laten doen,en bij mij zei hij 100 % een MEISJE

xxx ;) VEEL SUCCES

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik hoop dat ze iets kunnen zien
    waarschijnlijk wel

bij mij vandaag in ieder geval niet ik ben 15wk en 4dgn
    (banner klopt niet)
    ik mag maandag weer terrug
    heel veel plezier morgen toch weer leuk de kleine te zien :D!!

Deel Deze Pagina