Haaaai dames Dit is de 1e maand dat wij ovulatietesten gebruiken en temperaturen Gister was me ovutest een knaller en temp was vandaag lager dan gister Klopt het dan dat ik me ei vandaag heb gehad? Gisteravond hebben we het nog gezellig gemaakt Vanavond is vl niet thuis Maar morgen avond wel dan heeft het geen zin om te klussen voor een bevruchting toch
http://www.mammaap.nl/jpg/MamaAppsCyclusGrafiek-63434-20150205210726.jpg Hier is mijn kaartje Naar mijn weten heb je toch 12 tot 48 uur na positieve ovulatietest een eisprong dus dan klopt de vruchtbare dagen in het kaartje toch niet (dat geeft hij automatisch aan)
Je weet pas of er een eitje werkelijk is gesprongen als je temp stijgt en minimaal 3 dagen hoog is. Een daling van de temp zegt nog niets. Het kán een eisprong zijn, maar als je temp niet stijgt is er ook geen eisprong geweest. En een ovulatietest zegt alleen of er een lh piek is, niet of een eitje werkelijk springt. Kijk anders even bij Temperatuurkaartjes. Daar kan je zien hoe het werkt.