Zojuist flink wat bloed verloren en fikse krampen Is het ons dan niet gegund ? De tranen rollen over m'n wangen. Wat ben ik hier verdrietig om ! Vanmiddag mag ik bij de verloskundige komen om te kijken of alles nog in orde is. Maar ik moest er maar niet vanuit gaan Sorry dames. Moest het even van me afschrijven..., Ik voel me zo intens verdrietig nu...
Oh nee he! Ik kan je helaas niet gerust stellen maar wil je wel heel vel sterkte wensen...afwachten is vreselijk!
Jeetje meis, ik zag vorige keer een andere bericht die ik stilletjes heb mee gevolgd je bleek toen uiteindelijk zwanger te zijn en nu lees ik dit. Echt heel veel sterkte!!
Dank jullie wel meiden. Verloskundige vond het toch verstandiger om nog even te wachten met een echo. Als ik er echt op stond mocht het wel hoor, maar ik was zo verdrietig dat ik de bevestiging nog niet wil horen. Ik wil nog niet dat het benoemd wordt. Ik bloed nu echt als een rund en het stopt maar niet. Ik weet voor mezelf dat het helemaal over is. Maandverband is nu niet aan te slepen en ik zit meer op het toilet dan op de bank. Het loopt er gewoon uit... Wat had ik me dit anders voorgesteld zeg. Ik zat me al helemaal te verheugen op een dikke buik en getrappel binnen in me. Desalniettemin ben ik nog steeds heel erg blij voor alle zwangeren hier en ik gun het iedereen om een voorspoedige zwangerschap door te gaan. Jullie geven altijd heel veel steun en daar wil ik jullie allemaal heel erg voor bedanken. Dus bij deze, bedankt lieve meiden !! 😘