Hey meiden, Jou verhaal geeft me weer hoop Draaimolen. Ook hier last van vijandig slijm en zaad van manlief is 54 miljoen en maar 8% beweeglijkheid. Over twee weken de HSG-test en waarschijnlijk juni starten met IUI of nog een tweede samenlevingstest. Het is wel allemaal heel spannend hoor! Allemaal veel succes en ook bij ons komt het ooit goed!!!
hoi meiden, bedankt voor de fijne reacties. Zo krijg ik toch een wat beter beeld. Dinsdag is mijn NOD, ik ben heeel benieuwd of we de mmm in moeten (mijn gevoel zegt van wel, ook al zijn er wel weer eens wat kwaaltjes) door jullie reacties sta ik er iig wat steviger in
Altijd weer vervelend he, die kwaaltjes. Hadden we maar een luikje waar we even doorheen konden kijken. Scheelt een hoop twijfel! Succes met wachten en ik hoop dat je alsnog spontaan zwanger bent.
@draaimolen, dank je wel. fijn om te horen dat geeft mij natuurlijk ook weer een stukje meer hoop. en Sunshine denk ik ook. We hebben immers het zelfde probleem. @ Sunshine: Gezellig dat je er bij bent hier kunnen we ons met zijn allen steunen in dit traject. Liefs Chelleke
bij mij doen ze zelfs geen samenlevingstest meer. Da's iets van vroeger, zeggen ze, en totaal nutteloos want met een iui omzeil je toch het 'eventuele' probleem. Persoonlijk jaag ik me daar wel wat in op, want zo heb ik natuurlijk geen idee of het nut heeft om in de maanden dat we geen behandeling hebben (op reis of zo) nog te hopen. Maar langs de andere kant: we zitten nu al aan iui nr 5, het zal dan wel aan wat anders liggen. Ik denk ook zo: onverklaard = de geneeskunde die nog niet zo ver staat dat ze alle factoren van een zwangerschap al kent. Ooit zal ons probleem misschien in 1-2-3 opgelost zijn. Morgen iui en daarna een maand zelf proberen, aangezien ik toch op reis ben. Zou mooi zijn moest het alsnog dan lukken.