Bloedverlies door eisprong?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by frannie82, Mar 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Sinds oktober menstrueer ik weer normaal maar sinds vorige maand heb ik halverwege mijn cyclus (eisprong?) best veel bloedverlies. De vorige keer heb ik geteld en werd ik 14 dagen daarna ongesteld. Nu was ik 11 februari voor het laatst ongesteld en gisteren begon je bloedverlies en zo veel dat ik maandverband nodig heb. We willen voor een tweede gaa heeft dit invloed? Ik heb gelezen dat je wat bloedverlies kunt hebben maar dit is best veel! En hoe lang na de eisprong begint het bloedverlies?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Frannie,

is het deze keer niet je menstruatie? die kan ook zomaar ineens vroeger zijn dan anders. Of je hebt een latere eisprong gehad en heb je een flinke ovulatiebloeding. Of het is al een innestelingsbloeding, dat kan natuurlijk ook. In principe kan bloedverlies in het midden van je cyclus geen kwaad, ook niet als je zwanger wilt worden. Het is wel vervelend omdat je niet precies weet watj e lijf aan het doen is. toch maar gewoon evne afwachten. Is het een volgende cyclus weer, kun je misschien de HA eens om raad/advies vragen.

Groeten Brigitte

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Het is misschien wel mijn menstruatie ik heb best wel veel bloedverlies maar minder dan een menstruatie die ik tot nu toe had. Kon het nu redden met 2 tampons op de dag. Wel supertampons. Heel vreemd. Ben benieuwd of het dan over 14 dagen weer feest is...

Share This Page