onduidelijk...

Discussie in 'Pendelen' gestart door Music Mama, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Summer1987, ja als er geen explicite vraag bij staat pendel ik gewoon standaard op maand positieve test en geslacht ;)

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    hahaha sorry hoor, moest even lachen om die handtekeningen... Heb nav je andere topic natuurlijk meteen de handtekening aangepast, maar wel snugger van ons zeg (niet dus) :)

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Had er zelf ook niet aan gedacht hoor, maar goed komt, helemaal goed :D

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Carulli ,ik heb je proberen te bereiken via een pb ,

je hebt voor me gependeld maar ik had een vraag of het de maand van conceptie is of testmaand wat je doorstuurd

:) Alvast bedankt !:)

5. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Denk maand posi test

6. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Het is niet onduidelijk.gewoon het pendeltopic in de gaten houden op een berichtje met tijd van één van de pendelaarsters. En binnen de aangegeven tijd een pb sturen.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind het een hoop verbeterd met die eigen topics de laatste tijd. Alleen ontzettend jammer dat je een bepaalde tijd lid moet zijn, had me dus beter kunnen registreren toen ik alleen nog aan het meelezen was want dan was ik lang genoeg lid :)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Dit doen we omdat er vele zijn die alleen komen voor gependeld te worden, je wilt niet weten hoe vaak dit gebeurd (is). Het kost ons pendelaars tijd en energie.

Maar er word ook wel op aantal berichten gelet want als ik zie dan iemand in 1 maand 100 berichten heeft bijvoorbeeld pendel ik ook wel

9. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Binnen 1 maand 1000 berichten?!?!?! pfff. ben benieuwd wat die persoon allemaal te vertellen heeft in 1 maand...;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

100 ;)

Maar er zijn echt wel dames die er zoveel plaatsen hoor. En het was maar als voorbeeld

11. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ahhh... 100 kan ik nog iets begrijpen... Nog steeds superveel maar toch

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

ach ja wat maakt het uit, tis maar een getal als voorbeeld. gaat niemand dood aan toch :p

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik snap het ook wel hoor want het is natuurlijk irritant om moeite te doen voor iemand die daarna nooit meer op het forum gezien wordt, vind het dan alleen jammer dat ik me niet eerder heb geregistreerd.

Deel Deze Pagina