Summer1987, ja als er geen explicite vraag bij staat pendel ik gewoon standaard op maand positieve test en geslacht
hahaha sorry hoor, moest even lachen om die handtekeningen... Heb nav je andere topic natuurlijk meteen de handtekening aangepast, maar wel snugger van ons zeg (niet dus)
Carulli ,ik heb je proberen te bereiken via een pb , je hebt voor me gependeld maar ik had een vraag of het de maand van conceptie is of testmaand wat je doorstuurd Alvast bedankt !
Het is niet onduidelijk.gewoon het pendeltopic in de gaten houden op een berichtje met tijd van één van de pendelaarsters. En binnen de aangegeven tijd een pb sturen.
Ik vind het een hoop verbeterd met die eigen topics de laatste tijd. Alleen ontzettend jammer dat je een bepaalde tijd lid moet zijn, had me dus beter kunnen registreren toen ik alleen nog aan het meelezen was want dan was ik lang genoeg lid
Dit doen we omdat er vele zijn die alleen komen voor gependeld te worden, je wilt niet weten hoe vaak dit gebeurd (is). Het kost ons pendelaars tijd en energie. Maar er word ook wel op aantal berichten gelet want als ik zie dan iemand in 1 maand 100 berichten heeft bijvoorbeeld pendel ik ook wel
Binnen 1 maand 1000 berichten?!?!?! pfff. ben benieuwd wat die persoon allemaal te vertellen heeft in 1 maand...
Ik snap het ook wel hoor want het is natuurlijk irritant om moeite te doen voor iemand die daarna nooit meer op het forum gezien wordt, vind het dan alleen jammer dat ik me niet eerder heb geregistreerd.