20-weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door San99, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Ik heb komende vrijdag de 20 weken echo en ik ben ineens zo zenuwachtig!!! Ik stond er eerst heel relaxed in en had er zin in, maar nu begin ik er steeds meer tegenop te zien. Iemand geruststellende woorden ;)

De combinatietest was goed en ook de echo met 16 weken in het ziekenhuis was goed, dus dat stelt me ergens wel al gerust.

Bedankt alvast voor reacties!

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor. Ik weet nog dat ik het pas echt spannend vond tijdens de echo, toen de echo begon. Kon pas richting het einde van de echo een beetje ervan genieten. Op zich is dat ook niet gek. Als de uitslag niet goed is kan het zo'n grote gevolgen hebben. Maar het is ook wat het is. Klinkt misschien stom, maar zo is het wel. Je veranderd er nu niets aan. En de kans dat alles goed is, die is veel groter dan de kans dat ze iets vinden.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'onderzoeken en echo's'

4. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

11 nov 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooo enorm herkenbaar, kon er niet van slapen een paar nachten. En de echo zelf duurde ook al zo lang, bijna een uur hahaha.. maar zorgen om niks! Alles was goed!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb toevallig ook aanstaande vrijdag de 20 weken echo. Maar de laatste keer dat ik mijn ukkie heb gezien was tijdens een echo bij 10 weken zwangerschap.... al zooooo lang geleden. Inmiddels in mijn buik flink gegroeid en voel ik aardig wat activiteit daarbinnen. Maar toch... toch bang dat er misschien iets mis is.... je hoort zoveel slechte verhalen, ook al zijn er veel minder slechte verhalen dan goede verhalen! Maar ik moet net als jij nog even doorbijten... SPANNEND!!!!
    Laat je via deze topic weten hoe het is gegaan? Dan lees ik mee!

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    .... ik heb overigens geen combinatietest gedaan...

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb m donderdag en vind het ook weer zo spannend! Bij mijn eerste kon ik wel janken toen de grote dingen in orde waren.. Nu kan ik al janken bij het idee dat ik donderdag weer "moet" ;) Heb met de termijnecho een hele uitgebreide echo gehad, waarop al wat dingetjes zijn nagekeken, maar toch he..

8. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend he? Ik heb 'm volgende week vrijdag pas... Dit i.v.m. een paar daagjes Londen die staan gepland vanaf donderdag (anders had ik ook vrijdag a.s. terecht gekund).

Vind het zoooo spannend! Ik heb geen reden dat het niet goed zou zijn, maar je weet maar nooit natuurlijk... Met de pretecho 3 weken geleden konden we wel al zien dat de kleine man een volle blaas had, waaruit we dus konden concluderen dat longen en nieren (in ieder geval 1) goed werken. Vond ik al een heel fijn om te horen! ..nu de rest nog..

Miepske en San succes nog even met aftellen.. En Dreamer jij ook veel succes morgen! Laten jullie weten hoe het was? :)

9. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik mag morgen! Vind het ook ontzettend spannend. Tel echt de dagen af. Met 16 wkn nog een pretecho laten maken, toen is er ook uitgebreid gekeken (was een vk die de echo deed) en het zag er allemaal goed uit, maar toch ben ik weer een beetje zenuwachtig ;)

10. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Herkenbaar...ik had 14dec een pretecho met 17wk, alles in orde, dus helemaal geen zenuwen voor de 20wk echo op 30dec...alleen besloot beebje om 29dec heeel rustig te zijn, de 30e voelde ik hem bijna niet meer. Ik wist wel dat dat goed kon met 19wk, maar de dag van de 20wk echo kwamen de zenuwen helemaal terug...was zo bang dat hij overleden was...echo was pas om 20u in de avond. Gelukkig lag hij gewoon andersom vrolijk te trappelen daarom voelde ik niks. Maar ik was toch wel heel blij dat we met 17wk een extra echo hadden, daarvoor heb ik wel een nacht niet geslapen van de zenuwen.

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Gelukkig is heel vaak alles goed met je baby en is het heel leuk om langere tijd goed naar je baby te kunnen kijken!

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik krijg vrijdag de echo in het ziekenhuis en dan kun je tegen betaling het op dvd laten zetten. Dat doen we dus, omdat we ervoor gekozen hebben geen pretecho's te laten maken. Leuk souvenir!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ons kleintje is goedgekeurd!
    En wij krijgen een jongetje!!

14. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is onze kleine ook helemaal goed gekeurd! Helemaal blij en verliefd! Helaas geen mooie foto want de kleine werkte niet zo goed mee.
    We krijgen een meisje!

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Gefeliciteerd Dreamer en Schorpioen!

En San, hoe staat het met jouw zenuwen?
    Hier: slecht geslapen, kan niet wachten... vanmiddag eindelijk deze echo

16. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

11 nov 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meiden, en succes voor degene die vandaag moeten ...

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Vandaag is ons MEISJE helemaal goedgekeurd

18. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! nu kan het echte genieten gaan beginnen:D

19. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Bij ons was ook alles goed! We krijgen een meisje! Het duurde enorm lang, maar de echoscopist deed echt moeite om tussendoor nog wat leuke foto's te maken. Toch een opluchting he! Jullie ook gefeliciteerd! Nu lekker van het weekend genieten

20. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    wat fijn gefeliciteerd allemaal!!!
    mijn meisje is gister helemaal goed gekeurd:D
    wat een opluchting weer!

Deel Deze Pagina