Hoi meiden! Graag jullie oordeel. In november is mijn spiraal er uit gehaald omdat wij gaan proberen voor een 3e wondertje! Nu moet ik over 3 dagen ongesteld worden maar kon me zelf niet meer beheersen en heb een test van de action gedaan. De controle streep is wel doorlopen maar heel licht en de test streep is duidelijk te zien. Moet ik deze als vals beschouwen?
Oh wat gek... op zich doet hij wat hij moet doen, controle streep is er immers wel, maar ik zou hier ook niet op vertrouwen. Heb je nog een nieuwe test in huis? Spannend!
Ik heb 2 jaar met de Action testen getest en dit nog nooit gezien. Zou deze test (helaas) niet helemaal vertrouwen.. Heb je al nieuwe gedaan of in huis?
Zou ook een ander testje doen inderdaad, er zitten er 2 in de verpakking toch? Ben benieuwd, staan toch wel echt 2 streepjes zou je zeggen
Ook als die strip er verkeerd om in zit is de controlestreep nog te licht. Deze is gewoon niet goed. O maar wat zou het balen zijn als je test vandaag negatief is want hier krijgt je toch hoop van...
Ik heb helaas nog geen tijd gebad een nieuwe test te kopen. Ik kan morgen gelukkig naar de winkel. Dit wordt ons 3e kindje en heb nog nooit zo'n vage test gehad. Nu morgen maar hopen van het beste