Hallo, Willen jullie even mee kijken? Gisterochtend en vanochtend een test gedaan. Sinds een aantal dagen heb ik last van trekkend/zeurend gevoel in de onderbuik, het is ook allemaal een beetje opgezet. Mijn partner denkt al een tijdje dat ik zwanger ben. Denkt hij aan mij te zien. Alleen kan ik niet echt tegen die onzekerheid, dus mezelf toch maar gewaagd aan de testen. Nu vind ik het allemaal vreselijk onduidelijk ( de testen ) maar wat denken jullie als jullie naar de testen kijken.. ( de test zonder datum is uiteraard van vanochtend )
Hoi. Ik zie duidelijk n streepje Oploop is t beste te zien als je over twee dagen nog n test doet. Zou t dan sowieso met ochtendurine blijven doen. Succes!
Een tijdje zwanger (zoals je vriend zegt) ben je niet want dan had de test een flink duidelijke streep moeten laten zien. Als de test nu reageert op hcg dan zal je ws pas rond de 8-9 dpo zitten, maar hij kan nu ook reageren op je lh piek. Hoe lang ben je van de ac af en weet je ook wanneer je eisprong was??
Ik moest er ook een beetje om lachen. Je zit 3 dagen voor je NOD en je vriend denkt al een tijdje dat je zwanger bent. Maar goed. Ik zie wel wat. Nog maar ff doortesten.
Ja snap ik.. tijdje klinkt misschien ver gezocht, maar dag of 2/3 .. ivm huilbuien, bepaalde dingen eten wat hij niet van mij kent.. zo bedoelde ik het..
Voor 10-11 dpo is hij wat licht. Hoe heb je je eisprong gevonden? Heb je ovutesten gedaan? Zoja wanneer was de test knal positief?
Dit is kruidvat... zo lekker kleuren die niet meer hoor. Denk dat het eigenlijk een normaal streepje is voor die termijn