Geen idee meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miracle0292, 10 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle0292

1 aug 2022
    13
    3
    3
    Vrouw
    Hoi dames!

ik heb een hele geschiedenis voor me. Dokters die zeggen je bent in de overgang. Maar omdat ik pas 28 ben moet ik aan de hormoonpleisters en maandelijks pillen (10dgn) zodat ik ongesteld wordt. Ik word nu dus zelf ongesteld en dus geen pillen nodig. Gyno zei; wees voorzichtig met seks en ik heb alles even laten bezinken. Want wil mezelf niet blij maken met een dode mus..

Nu dus met ovulatietesten bezig van de action en het blijft vaag. Volgens de app. Moet ik vrijdag ongesteld worden.

Ik was 19 tot 23 juli ongesteld. Best wel seks gehad en dus zou m’n ovulatie de 29e zijn geweest. (Pas erna 1 september ben ik begonnen met ovtesten.) opeens kreeg ik de 31e een bloeding en de 1e. Vervolgens niet meer. Toen hele tijd klachten gehad. (Dromen, steken, opgezetten buik, spierpijn schaambot, moe en ga zo maar door).
    7e weer een bloeding en 8e niet. 9e wel en 10e niet.
    Ik zeg bloeding want opeens zijn alle klachten weg en is het stukken minder als ongesteldheid..
    nu ga ik vanaf de 9e intensief ovtesten. Maar toch vraag ik mij af heb ik nu m’n piek gemist? Zie de test van de 9e?
    Moet ik echt binnen 10min aflezen en ze zo op volgorde leggen heeft dat zin?

Waar doe ik verstandig aan?

NB: zwtesten zijn tot nu toe allemaal wit. Ene foto is gisteravond genomen
    Andere vanmiddag half 4
    En de laatste foto met 1 test is de test van vandaag 15:30u

Bijgevoegde bestanden:

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Je hebt niet iedere dag getest en ook niet 2x per dag, dus het zou in theorie kunnen dat je je piek gemist hebt inderdaad. Sommige vrouwen testen eerst vrij licht en hebben dan ineens een piek, dus dat zou wel kunnen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je je eisprong altijd op cd 10 en een cyclus van max 24 dagen?
    Hoe lang gebruik je al de pleisters en pillen?
    Als je je ei verwachtte op 29 juli, waarom ben je dan pas op 1 augustus begonnen met ovulatietesten?.
    Hoe ver in je overgang zit je, want als je er al ver in zit is een ei niet meer te triggeren om te groeien met meds.

Zoals hierboven gezegd, je hebt niet elke dag getest, dus je zou je piek gemist kunnen hebben.
    Maar het kan ook maar zo zijn dat je piek/eisprong nog moet komen.

Is dit de 1e keer dat je ovulatietesten gebruikt?
    Hoe waren de bloedingen die je had op 31-7, 7-8 en 9-8.
    Was dat veel zoals bij een menstrustie of een enkele bloeding?

4. Miracle0292

1 aug 2022
    13
    3
    3
    Vrouw
    Eigenlijk heb ik het eerst allemaal laten landen. Mijn cyclus is te wisselend. 29 en 24. ik ben 20 juli naar de dokter geweest en toen heb ik alles pas echt bij gehouden. Ze zeiden 9 jaar lang dat het allemaal niet kon. Toen kreeg ik een zoontje via draagmoederschap en nu opeens kan bloed ik zelf. Pleisters en pillen gebruik ik nu 2/3 jaar.

Ik stond al versteld toen ik dat eerste streepje had dat ik dacht huh maar ik maak lh aan? Dus ja het is echt de eerste keer met alles. Want nooit heb ik iets bijgehouden.

Bloedingen waren minimaal 31e smiddags roze afvegen en savonds weinig maar wat helderder bloed.
    7 aug helder rood maar ook weinig red het prima met inlegkruisje
    9 aug enkele tijdens poepen bloedverlies niet verder in een inlegkruisje.
    totaal niet wat ik de 19-22 juli had

5. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Een bloeding zonder medicatie wil helaas niet zeggen dat er een ovulatie (aankomt of is geweest). Maar kreeg uit jouw verhaal niet helemaal helder of je nu geen medicatie gebruikt? Met de pleisters en pillen kun je de kunstmatige cyclus wel zelf wat reguleren. Lh maak je in de overgang juist teveel aan

6. Miracle0292

1 aug 2022
    13
    3
    3
    Vrouw
    De pleisters gebruik ik wel. Pillen niet. Ik hoor door de pleisters geen bloeding te hebben dat is wat de dokters zeggen.
    Maar eigenlijk hebben de ovtesten helemaal geen zin omdat ik dat dus sowieso aanmaak?:(

7. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Mijn ervaring is dat je van de pleisters ook bloedingen kunt krijgen.

Deel Deze Pagina