9dpo en dit lijntje op Action Early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Elleke, 18 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden, ik heb een korte LF van 10 dagen ongeveer. Ik heb op het moment veel afscheiding en buikpijn en elke keer het gevoel dat ik ongesteld ben, ben nu 9dpo.Ik voelde me net zo verdrietig, want ik voel me net als andere maanden en eigenlijk uit een soort frustratie een Action Early test gedaan, om 18.40 uur. Tot mijn grote verbazing komt er binnen een paar minuten (ongeveer 4) een lijntje tevoorschijn, ik dacht, zoals elke maand weer zo'n indrooglijn. Maar als ik goed kijk is de lijn heel vaag roze. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik vind het een mooie streep.
    Herkenbaar van m'n laatste zwangerschap waarop ik op 9po ook zo'n streepje had op de actiontest.
    Dus als ik dit zo zie dan ziet het er goed uit

3. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    O ja en menstruatie krampen horen bij een begin van een zwangerschap, ik zeg niet dat iedereen het heeft maar voor mij en meerdere vrouwen zeer herkenbaar. Je denkt dan van ach ik word toch ongesteld maar ergens zegt je instinct wat anders :p

Ga je morgen weer testen?

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dankjewel voor het meekijken, ik kan het niet geloven en durf het ook nog niet te geloven. Wij zijn een kindje verloren en zouden misschien een traject gegaan, wat zou dit een wonder zijn!
    Ik hoop morgen weer te testen, maar heb geen Action testen meer, alleen nog een extra vroege voor 6 dagen voor de tijd, die ga ik morgenvroeg doen.

Babywishbloem vindt dit leuk.
  5. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Mij lijkt dit ook positief. Hopelijk lopen ze op!!

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heb zoveel afscheiding, alsof mn menstruatie er is, voel het gewoon lopen :oops:. Heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden, dus vind het echt eng! Maar ik weet, geduld is het enige wat ik nu kan hebben! Zo spannend!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ziet er hoopvol uit :)

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Hopelijk van de week een duidelijkere test!

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ziet er veelbelovend uit!! Hopelijk het begin van iets moois!

10. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk wat jullie al hebben meegemaakt.

Ik duim op een mooie test morgenochtend! Dat het traject jullie maar bespaart mogen blijven en jullie kunnen genieten ❤️

11. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb een extra vroege 2be sure test gedaan. Ik had hier geen goede reviews over gelezen, maar bij gebrek aan niets heb ik m alsnog gedaan. Er kwam een meteen een hele rare scheve witte streep, leek een luchtbel. Binnen de tijd kleurde er iets een lijn, maar door de luchtbel kon ik het niet goed zien. Ik weet dat het niet mag, maar heb m opengemaakt, en toen de luchtbel eruit gewreven. Nu, na een kwartier ziet de test er zo uit. Weet niet goed wat ik ervan moet denken, denk dat tie sowieso ongeldig is nu en ook dat eventueel de streep toch veel donkerder moet zijn, aangezien het een extra vroege is? Ik haal straks in elk geval betrouwbare, adviseren jullie Action of Kruidvat?

Bijgevoegde bestanden:

12. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    O maar deze vind ik ook positief maar om het zeker te weten zou ik de action testen lekker doen. Lekker goedkoop en als ze oplopen een keer de clearblue met indicator :)

13. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    En het lijntje past prima bij 10dpo hoor. Hartstikke netjes.

14. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heb er net nog één gedaan met Kruidvat, echt een héél licht lijntje binnen de afleestijd. Wat vindt je van dit lijntje? Heb nu nog 3 testen van de Kruidvat liggen, ben alleen vanmorgen 1 keer naar de wc geweest, dus dit is niet met de eerste ochtendurine. Is dit niet té licht? Je ziet dat er wat staat, maar dat is het ook :$
    Probeer nu even niet meer te testen, maar eventueel morgenvroeg met ochtendurine, als ik dan nog niet ongesteld ben, doe ik het zaterdagmorgen weer..

Bijgevoegde bestanden:

Babywishbloem en Cupcake01 vinden dit leuk.
  15. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik vind 'm keurig en durf je wel voorzichtig te feliciteren!

Als je een paar uur niks drinkt is het gewoon prima, plassen kan je gewoon blijven doen maar vooralsnog prima streep!

16. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    Het is niet gek dat die van de Kruidvat lichter is, want dat is een "gewone" test dus minder gevoelig dan die early van de action :) gefeliciteerd!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Positief hoor.
    Gefeliciteerd!

18. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Wat lief dat jullie reageren, bedankt voor het meekijken!

Officieel moet ik morgen mijn NOD hebben met mijn luteale fase van 11 dagen, ik heb sinds gisteren heel veel afscheiding, het loopt eruit :oops:. Ken ik van de andere zwangerschappen niet, is dit normaal? Ben daardoor steeds bang dat ik ongesteld ben. Wat een spanning steeds! :rolleyes:

Hoop vrijdagmorgen weer te testen, zal ik de uitslag hierop zetten.

Babywishbloem vindt dit leuk.
  19. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw

Zeer herkenbaar van m'n zwangerschappen inderdaad dan is het net of je doorlekt en wil je meteen naar de wc om even zeker te weten dat het niet bloed.
    Het hoort er dus 100% zeker te weten bij! :)

Ik ben benieuwd naar je test vrijdag! :)

20. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    De test van vanmorgen, de onderste staat onderin.
    Ik zie dat er oploop is, maar de bovenste was met 2e urine en 1 kop thee daarvoor gedronken. Die van vanmorgen met ochtendurine. Had die dan niet al donkerder moeten zijn? Ik ken ze alleen van even donker met lijn van kruidvat, maar dan was ik vaak wel op mijn NOD of 1 dag erna, maar zou deze ook al wel zo donker kunnen zijn denk ik dan? Ben zo onzeker :(

Bijgevoegde bestanden:

Minimensje83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina