Hey dames, Wie heeft er een goed plaatje van het draakje van Prenatal?! Ik wil er graag stickers van laten maken maar kan nergens een goed plaatje maken/vinden! Op de meeste sites is het in een andere kleur of staat er andere tekst onder! Dus gewoon gouden kroontje, en met er was eens... Alvast bedankt!
Ik denk dat je draakje Dirk bedoeld ipv Drik? Waarom koop je geen lakensetje ervan, neem je dan een mooie foto ervan en bewerk je die met photoshop?
Hahaha jaa die bedoel ik, beetje typegebrek Maar dat heb ik ook al gedaan maar dat wordt niet mooi vind ik omdat de afbeelding dan vergroot moet worden!
en die plaatjes kun je niet bewerken? er is pas een topic in de lounge geweest over het draakje, misschien even de zoekfuctie gebruiken van deze site
Haha heb ik ook al bekeken Daar waren 3 afbeeldingen Maar bij 2 waren het andere kleuren (als je bewerkt wordt t niet zo mooi en als je die vergroot krijg je "blokjes") en die andere stond er geen tekst onder!
Ik heb m gebruikt voor ons geboortekaatje. We hebben een lakentje gekocht, deze ingescanned en bewerkt zodat ie gebruiks-klaar zou zijn. Heb de draak zelf nog wel op de pc, maar ik geloof niet meer met tekst eronder....