Ovulatietest blijft behoorlijk donker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door awvd, 2 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

Aangezien ik onervaren ben met ovulatietesten vraag ik jullie om hulp...:)

Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatie testen. Nu valt het mij op dat de testen elke keer ongeveer dezelfde kleur hebben qua donkerheid van het streepje. Wat kan dit betekenen? Ik heb inmiddels al een week lang menstruatie krampen, misselijk en steken/krampen richting mijn rechter lies. Wanneer mijn eisprong is geweest weet ik dus niet precies, want de testen lopen niet verder op de laatste paar dagen.

Geen idee wat ik hier mee moet, zijn er hier dames die iets soort gelijke hebben meegemaakt? :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

#2 Asuka, 2 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2015
    Hoelang heb je nu deze donkere streepjes? Als ze al langer dan een week lang zo donker zijn zou ik maar eens een zwangerschapstest doen voor de zekerheid.

De ovulatietest op zich is in feite nog net niet positief, dus in dat opzicht nog even door testen dus.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Bij veel mensen is dit echt al positief! Heb je al veel dagen?? Zo ja, dan zou ik ook echt even n zwangerschapstest doen!

4. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik houd de aankomende dagen de ovulatie testen nog even in de gaten. Ik ben namelijk nog niet rond mijn nod.
    Heb net nog een test gedaan, ruim 8 uur later. Deze is net zo donker als die van het fototje.
    Kan een ovulatie test deze kleur intensiteit behouden bij een beginnende zwangerschap? Of wordt de test dan eerst weer lichter na de eisprong en loopt hij dan vervolgens weer op?

5. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog een foto van de testen. De andere testen zijn helaas de streepjes van vervaagd..

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nee als de lh piek is afgenomen, neemt ook de donkere streep af.
    Als hij vervolgens weer gaat oplopen/knallen vanwege het hcg hormoon gebeurd dat pas na de innesteling. En de innesteling is vaak tussen 5 en 10 dpo dus ergens vanaf 8 dpo zou een ovu test dan weer kunnen oplopen/knallen vanwege het hcg.

7. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Oke, ik test gewoon nog even door. Dan zie ik wat er gebeurd. Ik weet ook niet of ik mijn eisprong misschien heb gemist. Ben gewoon op een dag begonnen deze ronde. Een beetje een impulsieve actie, toen ik ze in handen had in de winkel ::p

We wachten maar gewoon rustig af denk ik.. ;)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Maar hoeveel dpo zou je nu exact zitten?

Deel Deze Pagina