Morgen om 15:50 uur is het zo ver...de eerste echo. Ik ben dan als het goed is 9 weken en 2 dagen zwanger. Vorig jaar kwamen we er bij de 1e echo achter dat ons kindje al 3 weken daarvoor "gestopt" was, dus jullie begrijpen de zenuwen die ik nu heb. Op zich ben ik positief, maar toch. Nu het zo dichtbij komt slaan de zenuwen keihard toe. Zeker als ik merk dat de borsten minder zeer doen. (Alhoewel ik weet dat dat geen indicatie is voor een goede of slechte echo). Dus ik zeg heel vaak tegen mezelf: je hebt geen buikpijn, geen bloedverlies. Ga er nu maar gewoon van uit dat het goed is. Maar het is soms zooo moeilijk!
Ik snap je angst en ik zal voor je duimen vandaag dat er een mooi en snel kloppend hartje te zien is! Veel succes en probeer lekker te wandelen ofzo, afleiding en t is mooi weer dus extra vitamine D erbij hihi.
Hi, Heel veel sterkte en succes vandaag!! En alvast veel plezier morgen en is vast een mooi kloppend hartje te zien!!! Zal voor je duimen!! Liefs Emni
leefg met je mee naar morgen. en er staat vast een hele mooie echo op je te wachten. succes en probeer er ook van te genieten.
zie nu dit topic pas..... heel, heel, heel veel succes gewenst.......!!!! Tja dat wachten valt niet mee... en dan nog s'middags ook pas...... hoop dat de tijd snel gaat voor je.....!!! En natuurlijk een goede mooie echo!!!!
Jouw situatie is echt vergelijkbaar met de onze.... Ook ik ben nu na een MA ( zag bij echo 8w 4 d mooi embryo maar geen kloppend hartje, wrs net gestopt.......) en curretage, na ruim een jaar in MMM en vlak voor start IUI zwanger. Al weer een heel eind 'op scheut', maar wat duurde die eerste weken lang zeg....!!!! En dan eindelijk die eerste echo..... aan de ene kant wil je het graag zien, aan de nadere kant is het super spannend! Wat was het fijn om het hartje te zien knipperen!!!!!! Ik denk aan je en hoop dat jij het net als wij ook direct ziet; liefs, Lidi
Heel veel succes vanmiddag Liesben! Ook ik weet maar al te goed hoe jij je nu voelt. Nog even 3 uurtjes volhouden meis! Sterkte!
Helaas wederom geen goed nieuws, geen hartactiviteit. Weer (!) met ong 8 weken gestopt. Het leven is soms zo fucking oneerlijk. Curettage volgt zo snel mogelijk.