liggingsecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mamma1, Mar 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamma1

mamma1 Actief lid

Apr 20, 2009
    420
    0
    0
    Ik heb vanmorgen de liggingsecho gehad en nu blijkt dat onze klein met hoofdje omhoog ligt.1.5 week geleden ook echo gehad omdat ze dachten dat ze dwars lag maar bleek toen wel beneden te liggen en iets ingedaald en kans dat ze nog ging draaien nihil was.maar goed toch gebeurd.Krijg een afspraak bij de gynaecoloog om verder te kijken. De placenta ligt voor dit zou het niet makkelijker op maken? Ik hoop dat ze nog gewoon vanzelf draait.Wie heeft hier ervaringen mee.

2. duqi

duqi Bekend lid

Sep 7, 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Vorige week maandag was mijn kind ook gedraaid met zn hoofd naar boven . Vandaag moest ik weer om te kijken Is hij nu net zijn hoofd vast in me bekken. Gellukig:D

3. mamma1

mamma1 Actief lid

Apr 20, 2009
    420
    0
    0
    O kijk dat zijn de berichten! ! Wat fijn voor je zeg.Hoop dat hier dan ook zo gaat.

4. duqi

duqi Bekend lid

Sep 7, 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ja ik ben n helemaal blij. Komt ook zeker goed bij jou:)

5. mamma1

mamma1 Actief lid

Apr 20, 2009
    420
    0
    0
    Gisteren weer echo gehad en ze is weer gedraaid hihi.bij onderzoek bleek dat ik erg veel vruchtwater heb en buikje baby liep voor.geschatte gewicht nu 3 kilo.De baby heeft nog alle ruimte om te draaien.ik heb vandaag dagcurve voor suiker..ivm.aanwijzingen zwangerschapsuiker.

Share This Page